دانشجویان نسل امروز مخاطب پیام شهدا هستند

رئیس دانشگاه یزد با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت جوانان در راستای توسعه بیش از پیش کشور در حوزه‌های مختلف، گفت: دانشجویان نسل امروز مخاطب پیام شهدا هستند.

دانشجویان نسل امروز مخاطب پیام شهدا هستند

به گزارش ایسنا، «محمدصالح اولیا» در سومین کنگره شهدای دانشجوی استان یزد با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دانشجو، اظهار کرد: انجام وظایف محوله از جمله رسالت‌های ما در قبال خون شهداست.

وی جهاد علمی را از دیگر رسالت‌های شاخص دانشگاهیان در قبال خون شهدا دانست و بیان کرد: دانشجویان عصر امروز می توانند با تأسی از خون شهدا نقش مهمی در استقلال اقتصادی، سیاسی،‌فرهنگی و اجتماعی کشور ایفا کنند.

اولیاء‌ دانشجویان نسل امروز را مخاطب پیام شهدا عنوان کرد و ادامه داد: استفاده از ابزارهای مناسب در زمینه فرهنگ‌سازی در جامعه ضروری است.

این مقام مسئول با بیان این که مقابله با تهاجم فرهنگی به مجاهدت همه جانبه نیاز دارد، گفت: ظرفیت هنر در توسعه فرهنگی و اقتصادی کشور استفاده شود.

رییس دانشگاه یزد با اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی در جامعه خاطرنشان کرد:  عرصه‌های فرهنگی و هنری از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و تنها راه رسیدن به تعالی در این حوزه شناخت راه شهدا و عمل به آن است.

نخستین روز جشنواره ادبی هنری رویش همزمان با آغاز به کار کنگره شهدای دانشجویی استان فعالیت خود را آغاز کرده است.

بیش از 800 اثر مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، که از تعداد کل آثار ارسال شده 80 مورد فیلم، 400 مورد عکس، شش مورد سرورد، شش مورد تئاتر، 50 مورد  کاریکاتور، 50 مورد خاطره، 50 مورد پوستر و بیش از 200 مورد شعر هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر