۵ ایده برای هماهنگی لاک ناخن دست‌ و پا

در بنیتا پیش‌تر از این به لاک هم بسیار پرداخته‌ایم، ازجمله جدیدترین و محبوب‌ترین لاک خزدار، کاربردهای غیرعادی لاک و همچنین در جدیدترین مقاله به هماهنگی میان لاک ناخن و اکسسوری برای فصل پاییز و زمستان همراه شما بوده ایم

در بنیتا پیش‌تر از این به لاک هم بسیار پرداخته‌ایم، ازجمله جدیدترین و محبوب‌ترین لاک خزدار، کاربردهای غیرعادی لاک و همچنین در جدیدترین مقاله به هماهنگی میان لاک ناخن و اکسسوری برای فصل پاییز و زمستان همراه شما بوده ایم. و اکنون نوبت به این رسیده است که به هماهنگی لاک ناخن و پا هم اشاره داشته باشیم. با بنیتا همراه باشید تا نگاهی به 5 مدل پیشنهادی ما داشته باشیم.

ما شرط می‌بندیم که شما قبل از اینکه شروع به خواندن و یا حتی همین‌الان هم در این‌که برای لاک زدن ناخن‌هایتان قانونی وجود دارد یا نه شک دارید! و یا حتی در مورد اینکه به دست‌وپایتان چه لاکی بزنید. درواقع اصلاً می‌توانیم مگر قانون کلی برای لاک زدن در نظر بگیریم؟ جواب ما به شما: نه است. سال‌ها قبل یک محبوبیت به این صورت که باید رنگ لاک دست‌وپا یکی باشد به وجود آمد ولی چند ماه دوام بیشتر نتوانست کند و باز بعد از آن دوباره روند به‌صورت آزاد و بدون استایل بازگشت. پدی کور و مانیکور به این روندها بسیار جهت می‌دهند. ولی بازهم لاک زدن بدون قانون است. اما لازم است شما برای هماهنگی میان ناخن‌های دست‌وپایتان چند نکته را رعایت کنید.
زرق‌وبرق بیشتر
لاک‌های بدون رنگ می‌تواند بر روی ناخن‌های شما زیبا دیده شود، مخصوصاً اگر بر روی آن‌ها از زرق‌وبرق بیشتری هم استفاده کنید. مخصوصاً برای روزهای تعطیل و دورهمی ها. شما اگر می‌خواهید این نحوه لاک زدن را امتحان کنید بهتر است از رنگ‌هایی که جلب‌توجه می‌کند استفاده کنید: همانند سیاه، آبی، سفید و یا بی‌رنگ.


از رنگ‌های متالیک استفاده کنید

می‌خواهید لاک انگشتان پا و دست خودتان را هماهنگ کنید؟ به شما پیشنهاد می‌دهیم از رنگ طلایی و یا نقره‌ای استفاده کنید، این رنگ‌ها بر روی پوست‌های تیره جذاب‌تر هستند.


کنتراست ایجاد کنید.

آبی روشن بر روی انگشتان پا و نارنجی روی انگشتان دست، سیاه‌وسفید، بنفش و.. هر رنگی که دوست دارید را با یکرنگ ناهماهنگ دیگر ترکیب کنید. می‌توانید با استفاده از رنگ‌های مکمل یک ترکیب فوق‌العاده زیبا به وجود آورید. چه کسی حاضر است این‌قدر جسورانه لاک بزند؟


بارنگ‌های هم‌رده بازی کنید.

اگر شما انقدر جسارت ندارید که رنگ‌های مختلف را به هم پیوند دهید بهتر است یکرنگ را انتخاب کنید و آن را با فام‌های مختلف به پا و دست خودتان بزنید. می‌توانید لاک تیره‌تر را به‌پای خودتان بزنید و طیف روشن‌تر را به دستان خودتان. یا می‌توانید آبی تیره به‌پای خودتان بزنید و سپس آبی روشن را به دستان خودتان بزنید.


یک گام کوچک بردارید.

اگر شما نمی‌خواهید روی انگشتان دست‌وپای خودتان رنگ مختلف بکار ببرید ولی دوست دارید از بند لاک زدن‌های متعارف خارج شوید، چرا میانه‌رو نمی‌شوید؟ می‌توانید رنگ‌های براق را استفاده کنید و دورنگ مختلف از آن را به روی دست‌وپای خودتان بزنید. اگر از لاک خودتان خسته شدید به سراغ نکته چهارم بروید.

 

لاک براق

theblondesalad

لاک براق پا

theblondesalad

لاک متالیک دست

theblondesalad

لاک متالیک پا

theblondesalad

لاک ابی پا

theblondesalad

theblondesalad

لاک قرمز پا

theblondesalad

لاک ابی دست

theblondesalad

لاک قرمز دست

theblondesalad

theblondesalad

لاک مشکی دست

theblondesalad

theblondesalad

لاک سفید دست

theblondesalad

لاک قرمز پا

theblondesalad

لاک قرمز پا

theblondesalad

لاک سفید پوست تیره

theblondesalad

لاک روشن صورتی

theblondesalad

لاک مشکی پا

theblondesalad

theblondesalad

لاک براق پا

theblondesalad

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر