تغییر رنگ شلوار جین از مد افتاده

با توجه به اینکه مد شلوارهای جین مثل آب‌وهوای پاییز تغییر می‌کند، اگر از بانوان پیرو مد باشید، باید چند دست جین همیشه داشته باشید یا هرماه خریداری کنید؛ اما این کار چندان عاقلانه به نظر نمی‌رسد؛ بنابراین تصمیم گرفتیم مدهای رایج خیابان‌ها را بررسی کنیم و راه‌حل راحتی برای تبدیل جین‌های خودتان به جین مد به شما بدهیم

 با توجه به اینکه مد شلوارهای جین مثل آب‌وهوای پاییز تغییر می‌کند، اگر از بانوان پیرو مد باشید، باید چند دست جین همیشه داشته باشید یا هرماه خریداری کنید؛ اما این کار چندان عاقلانه به نظر نمی‌رسد؛ بنابراین تصمیم گرفتیم مدهای رایج خیابان‌ها را بررسی کنیم و راه‌حل راحتی برای تبدیل جین‌های خودتان به جین مد به شما بدهیم. یکی از مدهایی که می‌توانیم به‌راحتی و به دست خودمان برسیم، استایل جین‌های چندرنگ است. با یک تغییر آسان می‌توانیم جین قدیمی خودمان را به این جین پرطرفدار تبدیل کنیم. برای تغییر دادن جین، یکی از بهترین جین‌های بازار، Levis 501 را انتخاب کرده‌ایم. برندی که به‌تازگی شلوارهای جین خودش را برای مرد زندگی شما تولید کرده است. برای شروع کار جینی که دارید را بردارید و با خود به حمام ببرید. در ادامه همراه بنیتا باشید.

لیوایز

این مقاله با همکاری شرکت Levis و سایت مد Refinery29 تهیه شده است.

 

جینی که به حمام آورده‌اید با خودتان را نپوشید. قرار است که با دستان خودتان شکل و رنگ آن را عوض کنید تا با مد روز پیش بروید. کاری که ما قرار است بکنیم تعویض تک‌رنگ جین به جین چندرنگ است.

مرحله اول:

وسایل موردنیاز

رنگ کاریCredit: refinery29

  •  دستکش لاتکس
  • رنگ مایع یا پودری (رنگی که دوست دارید جین شما داشته باشد)
  • سطل بزرگ برای غوطه‌ور کردن شلوار در رنگ
  • لباس کار
  • انبر پلاستیکی یا وسیله‌ای که بتواند شلوار را در سطل غوطه‌ور نگاه دارد
  • جین رنگ روشن (انتخاب ما levis 501 بوده است).

 

مرحله دوم:

رنگ امیزیCredit: refinery29

شلوار جین را خیس کنید، می‌توانید آن را بپوشید و درون وان حمام خودتان بروید تا کاملاً خیس بخورد.

 

مرحله سوم:

رنگ کردن جینCredit: refinery29

محل کار خودتان را برای رنگ‌آمیزی درست کنید، پارچه‌ای به‌دردنخور را زیر سطل رنگ بگذارید و لباس‌های خودتان را بالباس کار عوض کنید. دستکش به دست کنید، رنگ لباس را بر اساس دستوری که روی رنگ نوشته‌شده است در آب بریزید (بستگی به نوع رنگ میزان آب را تنظیم کنید)، شلوار را به سه قسمت تقسیم کنید و دو قسمت بالایی (کمر و یا پاچه شلوار) را داخل سطل رنگ بگذارید و اجازه دهید 20 تا 30 ثانیه خیس بخورد. سپس آن را بیرون بیاورید.

 

مرحله چهارم:

رنگ کردن جینCredit: refinery29

به‌محض اینکه شلوار را از داخل رنگ بیرون کشیدید، آن را روی زمین پهن کنید تا رنگش خشک شود، این کار را برای چند دقیقه ادامه دهید.

 

مرحله پنجم:

رنگ کردن جینCredit: refinery29

زمانی که هنوز شلوار شما خیس است قسمت بالایی (کمر) شلوار خودتان را که یک بار رنگ شده است را داخل رنگ فروببرید و اجازه دهید که به مدت 3 تا 4 دقیقه داخل رنگ بماند تا به رنگ دلخواه برسد، در نظر داشته باشید این رنگ وقتی خشک شود کمی رنگ‌پریده‌تر خواهد شد. پس کمی بیشتر اجازه دهید رنگ به تن شلوار بنشیند.

 

مرحله ششم:

رنگ امیزی جینCredit: refinery29

در این مرحله جین را از داخل سطل به‌طور کامل خارج کنید و بررسی کنید که به رنگ دلخواه رسیده‌اید یا نه. برای اینکه رنگ روی شلوار تثبیت شود آن را باید بشورید. برای شستن سطل دیگری پیدا کنید و پر از آب ولرم، تمیز کنید و جین را داخل آن فروکنید. در ابتدا آب رنگ جین را خواهد گرفت، این سطل را خالی کنید و این کار را تا زمانی که رنگ آب تغییر نکند انجام دهید. به این کار در رنگ رزی شستن رنگ گفته می‌شود. رنگی که درنهایت بر روی جین شما باقی می‌ماند پس از خشک شدن کمی روشن‌تر می‌شود.

 

مرحله هفتم:

رنگ امیزی جینCredit: refinery29

زمانی که جین شما کاملاً تمیز شد، آب سرد روی آن بگیرید و سپس با استفاده از دست آن را بچلانید.

 

مرحله هشتم:

رنگ امیز جینCredit: refinery29

درنهایت دوباره دستورالعمل استفاده از رنگ خودتان را بررسی کنید که کار خاصی نباید انجام دهید. اجازه بدهید که جین شما در آفتاب و در معرض هوا به‌صورت پهن‌شده خشک شود، از آویزان کردن جین خودداری کنید. برای چندین ساعت این کار طول خواهد کشید؛ اما فردا زمانی که بیدار می‌شوید یک جین با مد روز خواهید داشت. بپوشید و از داشتن آن و همراهی با بنیتا لذت ببرید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان