رئیس شورا‌های حل اختلاف استان هرمزگان به میزان خبر داد

صلح و سازش دو طایفه پس از ۱۳ سال در استان هرمزگان

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان هرمزگان گفت: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف سردشت شهرستان بشاگرد استان هرمزگان، اختلاف دو طایفه پس از ۱۳ سال به صلح و سازش ختم شد.

معاون قضایی رئیس کل و رئیس شورا‌های حل اختلاف استان هرمزگان در گفت‌و گو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از صلح وسازش دو طایفه پس از 13 سال در استان هرمزگان خبرداد.

وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در سال 1384 پس از درگیری و نزاع بین دو طایفه میر دادپور و علی زاده در شهرستان بشاگرد استان هرمزگان که منجر به قتل یک نفر و زخمی شدن سه نفر از اعضای این طوایف شد، این درگیری‌ها منجر به بروز کینه و دشمنی میان این دو طایفه گردید که با ورود شورای حل اختلاف سردشت شهرستان بشاگرد به این پرونده تلاش‌های بی وقفه‌ای به منظور ایجاد صلح و سازش آغاز شد.

این مقام قضایی در استان هرمزگان یادآور شد: با همکاری معتمدین محلی و ریش سفیدان، نیروی انتظامی، فرماندار، بخشدار مرکزی و بخشدار بخش گافرو پارامون، امام جمعه و شورای تأمین شهرستان بشاگرد، خوشبختانه این تلاش‌ها و پیگیری‌ها مثمر ثمر واقع شد.

حمزه ئی ابراز امیدواری کرد: به یاری خداوند متعال و در نتیجه تلاش‌های اعضا و کارکنان شورا‌های حل اختلاف استان، تحقق صلح و سازش در این پرونده، سرآغازی برای حل و فصل خصومت‌ها و ختم دعاوی و اختلافات موجود در سطح استان هرمزگان باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر