آشنایی با پیرسینگ لب و عوارض متفاوت آن

پیرسینگ لب به معنای سوراخ کردن لب می باشد که بسیاری از افرادی که به دنبال زیبایی می باشند و به ظاهر خود اهمیت می دهند به دنبال پیرسینگ می روند.

آشنایی با پیرسینگ لب و عوارض متفاوت آن

یکی از پرطرفدارترین متد زیبایی در بین زنان و دختران که شایع شده است پیرسینگ لب می باشد، امروزه در تمام کشورها پیرسینگ در تمامی نقاط بدن انجام می دهند بسیاری از کسانی که این کار را انجام می دهند افرادی هستند که به دنبال مد و زیبایی هستند در این مطلب با ما همراه شوید تا بدانید پیرسینگ چیست و چه عوارضی را به دنبال دارد.

پیرسینگ لب چه عوارضی دارد؟

سوراخ کردن لب

پیرسینگ همان سوراخ کردن می باشد که اشیاء تزیینی و یا جواهراتی را بر روی ناحیه مذکور از جمله لبها، بینی، گوش، ناف و زبان که سوراخ کرده اند آویزان می کنند پیرسینگها انواع مختلفی دارند که در بین خانم ها پر طرفدار ترین آن پیرسینگ لبها می باشد که باعث زیبایی زیادی در افراد می شود پیرسینگ را می توان به دو روش انجام داد به صورت موقت و دائم، که به صورت موقت بدون سوراخ می باشد و به وسیله چسب یا گیره متصل می شود اما دائمی صددرصد باید با ایجاد سوراخ روی لب فیکس شود. برای آشنایی با عوارض پیرسینگ بینی، پیرسینگ زبان و پیرسینگ ناف می توانید د راینجا کلیک کنید.

  •  بلیط کیش
  •  تصفیه آب خانگی آکواجوی

پیرسینگ لب پرطرفدارترین نوع پیرسینگ در بین خانم ها

انواع پیرسینگ

مدل piercing گوشه لب : در این مدل سوراخ کردن لب معمولا از piercing تکی در ناحیه پایین گوشه لب استفاده می شود و از متداول ترین مدلهای piercing لب محسوب می شود، در این مدل اغلب از گل یخ یا حلقه استفاده می شود.

مدل piercing لب مونورو : این نوع piercing لب در ناحیه بالای لب و در بخش بالای لب و بخش سمت راست استفاده می شود و در واقع از نشان زیبای مرلین مونرو در بالای لب وی ایده گرفته شده است.

piercing لب مدونا : این مدل سوراخ کردن لب برای زیبایی نیز در ناحیه بالای لب و سمت چپ آن ایجاد می شود.

piercing لب مدوسا یا مدوزا : این مدل مستقیما در بالای مرکز لب بالایی انجام می گیرد و جزو مدلهای پرطرفدار piercing لب برای خانوم ها است.

مدل piercing لب لابرات : این مدل دقیقا در زیر مرکز لب پایین و در بالای چانه انجام می گیرد.

piercing لب ورتیکال یا عمودی : این مدل سوراخ کردن لب شامل یک سوراخ عمودی در مرکز لب پایین بوده که بالا و پایین این سوراخ به وسیله یک نگین به هم متصل می شود.

 piercing لب

piercing لب اشلی : این مدل حالت عکس piercing ورتیکال بوده و با ایجاد یک سوراخ از مرکز لب به سمت داخل دهان شکل می گیرد به طوری که فقط نقطه ورودی از طریق لب قابل مشاهده است.

piercing لب ژستروم : این مدل piercing نیز شامل یک سوراخ عمودی در لب بالا می باشد که بخش بالا و پایین این سوراخ در قسمت بیرونی و مرکزی لب بالا قرار می گیرد و با استفاده از نگین مشخص می شود.

piercing لب دوتایی : در این مدل نیز اغلب از دو سوراخ استفاده می شود و دارای زیبایی منحصر به فردی نیز می باشد، حال این مدل دارای انواع مختلفی شامل piercing لب کوکب یا دالیا، piercing نیش مار، نیش فرشته، نیش دلفین، نیش عنکبوت، سایبر و piercing گونه می باشد.

عوارض سوراخ کردن لب

پوست در برابر آسیب های احتمالی بسیار حساس می باشد بنابراین اگر قصد پیرسینگ را دارید باید قبل از انجام این کار از عوارض آن مطلع باشید:

عفونت : یکی از عوارض های که در پیرسینگ لبها شایع می باشد عفونت است، زیرا در این پیرسینگ، لب با  باکتری ها و ویروس ها در تماس است بنابراین احتمال ایجاد عفونت بسیار زیاد است در این مدل پیرسینگ احتمال ایجاد خونریزی شدید وجود دارد بنابراین برای انجام این کار حتما به پزشکان مراجعه کرده و از پاک بودن وسایل اطمینان حاصل فرمایید.

سوراخ کردن لب برای زیبایی

گوشت اضافه در آوردن : پیرسینگ در برخی افراد موجب می شود که گوشت اضافی در بیاورند مخصوصا در افرادی که به صورت ژنتیکی زخم هایشان گوشت اضافی در می آورد، ممکن است در ناحیه مورد نظر اسکار رشد کند که در واقع ظاهری بدی داشته باشد و برای بر طرف کردن آن زمان زیادی لازم است تا بهبود یابد.

عوارض بلند مدت  و آنی پیرسینگ : پیرسینگ ممکن است شامل حساسیت و حتی آسیب رساندن به دندان و لثه شود و در نهایت منجر به سکته مغزی می شود.

نکاتی در مورد سوراخ کردن لب

  1.  سعی کنید در چهار ماه اول بیشتر از دوبار در روز ناحیه را شست و شو ندهید و برای خشک کردن از حوله کاغذی استفاده کنید.
  2. از بدلیجات استفاده نکنید، زیرا این فلز باعث ایجاد حساسیت می شود.
  3. مدت زمان بهبودی پیرسینگ شش ماه  می باشد بنابراین بعد از هر بار مصرف خوراکی باید دهان خود را با دهان شویه بشویید و مطمئن شوید که در دهانتان خوراکی باقی نمانده است.
  4. خانم های باردار باید از انجام پیرسینگ خودداری کنند مخصوصا اگر پیرسینگ برروی ناف و شکم انجام شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر