ملاقات مردمی پلیس راهور در مرکز نظارت همگانی۱۹۷ بازرسی استان کردستان

در دیدار مردمی که تا ظهر امروز به طول انجامید، سرهنگ علیرضا حیاتی به همراه سرهنگ خالد زندی معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور استان به ۶۰ مورد گزارش و درخواست مردمی رسیدگی کردند.

ملاقات مردمی پلیس راهور در مرکز نظارت همگانی197 بازرسی استان کردستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، همزمان با دهه مبارکه فجر، سرهنگ علیرضا حیاتی جانشین پلیس راهور استان به همراه جمعی از معاونان آن پلیس در مرکز نظارت همگانی 197 بازرسی استان حاضر شده و به سوالات مردم پاسخ داده و به مشکلات آنان رسیدگی کردند.

در این دیدار مردمی که تا ظهر امروز به طول انجامید، سرهنگ علیرضا حیاتی به همراه سرهنگ خالد زندی معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور استان به 60 مورد گزارش و درخواست مردمی رسیدگی کردند.

سرهنگ حیاتی افزود: پلیس خود را خدمتگذار مردم می‌داند و هر چند وقت یکبار نیز هر یک از فرماندهان در مرکز 197 حاضر شده و به مشکلات مردم رسیدگی می‌کنند. ما تلاش داریم تا در این دیدارها تا جای ممکن مشکلات مردم حل شود.

وی با بیان اینکه پلیس یکی از دستگاه‌هایی است که بیشترین ارتباط را با مردم داراست، گفت: از این رو ارتباط بدون واسطه با مردم بسیار موثر و راهگشا خواهد بود. البته در تمام ساعات شبانه روز نیز سامانه 197 پلیس، پلی ارتباطی میان مردم و فرماندهان پلیس است که از طریق آن می‌توان انتقادات، پیشنهادات، تقدیر و ... را نسبت به عملکرد پلیس منعکس کرد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر