پذیره نویسی سهام شرکت واسپاری عصر اعتماد از ۷ مرداد

پیرو پذیرش شرکت واسپاری عصر اعتماد (سهامی عام در شرف تاسیس) در بازار سوم فرابورس، پذیره نویسی سهام این شرکت با نماد "ولاعتماد" از روز یکشنبه هفتم مرداد ماه و حداکثر به مدت 15روز آغاز خواهد شد.

شرکت واسپاری عصر اعتماد زیرمجموعه گروه مالی اعتماداست که به فعالیت در زمینه اعطای تسهیلات می پردازد و به عنوان اولین لیزینگ سهامی عام کشور در فرابورس پذیره نویسی می شود.

پذیره نویسی سهام شرکت واسپاری عصر اعتماد از 7 مرداد

این شرکت اولین لیزینگ تاسیس شده به صورت سهامی عام است که به صورت تمام الکترونیک و غیرحضوری و بدون محدودیت زمان و مکان در ارائه درخواست در تمام کشور فعال خواهد بود.

سرمایه شرکت ١،٠٠٠ میلیارد تومان است که ٦٠٠ میلیارد تومان یعنی 60 درصد آن توسط موسسان تامین شده و ٤٠٠ میلیارد تومان از طریق بازار سرمایه پذیره نویسی خواهد شد.

مبلغ قابل پرداخت به ازای هر سهم در پذیره نویسی مبلغ 1.000 ریال معادل ارزش اسمی هر سهم خواهد بود که نوید سودآوری قابل توجه برای سهامداران دارد.

قابل توجه آنکه حداکثر تعداد سهام مورد پذیره نویسی برای اشخاص حقیقی و حقوقی حداکثر 200 هزار سهم توسط هر کد معاملاتی است.

علاقمندان می توانند با مراجعه به یکی از شعب کارگزاری های فعال فرابورس ایران، نسبت به پذیره نویسی اقدام نمایند و برای کسب اطلاعات بیشتر با خط تلفن ویژه 1690 تماس گرفته و یا به وب سایت شرکت به نشانی  www.etemad-leasing.com و یا صفحه شرکت در فضای مجازی به آدرس اینستاگرام به نشانی ETEMAD_LEASING@  مراجعه کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر