۵۲ هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در نوروز امسال صورت گرفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: در حوزه نظارت‌های بهداشتی در ایام نوروز ۵۲ هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی صورت گرفته است.

52 هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در نوروز امسال صورت گرفت

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، قباد محمدی شامگاه روز گذشته چهارشنبه (چهاردهم فروردین ماه) در دیدار هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ایام تعطیلات نوروز امسال بسیار پر تلاش تر و فعال‌تر از سال‌های گذشته در خدمت مردم بود و تمام بیمارستان‌ها و اورژانس‌های جاده‌ای و شهری استان کرمانشاه در این ایام در حال انجام وظیفه بودند.

وی افزود: در این مدت در حوزه اورژانس و فوریت‌ها حدود چهار هزار و 700 مأموریت در استان کرمانشاه ثبت شده است که از این تعداد حدود هزار مأموریت ترافیکی و حدود سه هزار و 700 مأموریت غیر ترافیکی بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین حدود 130 هزار مراجعه کننده در بیمارستان‌ها داشته‌ایم که از این تعداد 32 هزار نفری بستری و بقیه به صورت سرپایی در اورژانس درمان شده‌اند.

وی ادامه داد: در حوزه نظارت‌های بهداشتی نیز 52 هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و 16 هزار و 500 بازدید از سیستم آبرسانی استان به ویژه در روستاها صورت گرفته است.

محمدی خاطرنشان کرد: با توجه به زحماتی که همکاران در این ایام داشته‌اند تعداد فوتی‌ها و هم مصدومین ترافیکی و غیر ترافیکی در استان کمتر از میانگین کشوری بوده است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر