۲۹ اردیبهشت، اولین گروه زائران خانه به سرزمین وحی مشرف می‌شوند

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی گفت: زائران خانه خدا در قالب گروه‌های مدینه قبل و بعد، از تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه عازم سرزمین وحی می‌شوند و عملیات رفت تا ۱۲ خرداد ماه از طریق فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد ادامه دارد.

29 اردیبهشت، اولین گروه زائران خانه به سرزمین وحی مشرف می‌شوند

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، محمود امانی‌بنی در گفتگویی با اشاره به وضعیت اعزام زائران حج تمتع از فرودگاه مشهد، اظهارکرد: زائران خانه خدا در قالب گروه‌های مدینه قبل و بعد، از تاریخ 29 اردیبهشت ماه عازم سرزمین وحی می‌شوند و عملیات رفت تا 12 خرداد ماه از طریق فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد ادامه دارد.

وی گفت: 5808 زائر مدینه قبل از تاریخ 29 اردیبهشت ماه تا 6 خرداد ماه و 5166 زائر مدینه بعد نیز از تاریخ 4 تا 12 خرداد ماه به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی افزود: آغاز عملیات بازگشت زائران خانه خدا از اول تیرماه خواهد بود و از این تاریخ شاهد بازگشت حجاج هستیم.

امانی‌بنی تصریح کرد: ز آنجا که آرامش و رفاه زائران برای ما اهمیتی دوچندان دارد، سختگیری‌های لازم باید پیش از اعزام انجام شود تا زائران مبادا در عربستان سعودی دچار مشکل و سختی شوند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر