محسن هاشمی: احمدی نژاد یک اصولگرای شورشی است

رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی احمدی‌نژاد از اصولگرایان شورشی محسوب می‌شود.

محسن هاشمی: احمدی نژاد یک اصولگرای شورشی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،محسن هاشمی، رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در قسمتی از گفتگوی تفصیلی خود با خبرگزاری خبرآنلاین پیرامون فضای انتخابات گفت:

در دوم خرداد شرایط واقعاً دو قطبی بود اما وضعیت الان 3 یا 4 قطبی است. برای نمونه پورمحمدی از طرف شورای وحدت وارد میدان شده و یا گروه دیگری از جلیلی حمایت کردند و یا قالیباف حمایت گروه دیگری از اصولگرایان را به همراه خود دارد اما کل جبهه اصلاحات از پزشکیان حمایت می‌کند.

اگر همه آنها کنار بروند و شرایط رقابت بین جبهه اصلاحات و جبهه اصولگرایی باشد، واقعاً دوم خرداد دیگری شکل می‌گیرد و باید با دید دوم خرداد به شرایط نگاه کرد اما با چیدمان فعلی و ردصلاحیت افرادی نظیر لاریجانی، جهانگیری، همتی، آخوندی و تایید تنها یک نفر از جبهه اصلاح‌طلبی و از آن طرف تایید صلاحیت چهره‌های شاخص قالیباف، جلیلی، پورمحمدی و البته ردصلاحیت احمدی‌نژاد، حاکی از آن است که شرایط شبیه دوم خرداد نیست. البته قاضی‌زاده هاشمی و زاکانی کاندیداهای پوششی هستند، هر چند زاکانی سفت می‌گوید کنار نمی‌روم اما باید دید چه اتفاقی می‌افتد.

*با توجه به اینکه اصولگرایان احمدی‌نژاد را خودی نمی‌دانند، شاید نتوان او را در میان چهره‌های اصولگرای ردصلاحیت شده، قرار داد.

بالاخره احمدی‌نژاد از اصولگرایان شورشی محسوب می‌شود.

27211

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان