سیزدهمین نمایشگاه مادر کودک و نوجوان در قزوین برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین‌المللی قزوین از برگزاری سیزدهمین نمایشگاه مادر کودک و نوجوان از امروز لغایت ۵تیر در قزوین خبرداد.

سیزدهمین نمایشگاه مادر کودک و نوجوان در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ احمد خورگامی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین با اعلام این خبر گفت: سیزدهمین نمایشگاه مادر، کودک و نوجوان از 29 خرداد لغایت 5 تیر ماه از ساعت 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین به مدت 8 روز برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رویداد برنامه های متنوع ویژه ای برای آموزش والدین و کودکان، کتاب خوانی، عکاسی کودک، خیمه شب بازی، کامیونت شادی اجرای برنامه های مفرح با حضور هنرمندان برترکشوردر حوزه کودک و نوجوان در نظر گرفته شده تا بازدیدکنندگان به ویژه کودکان و نوجوانان عزیز با حضور در این نمایشگاه فرصت مناسبی را برای گذرندان اوقات فراغت خود داشته باشند.

خورگامی در پایان اضافه کرد: بیش از 60 مشارکت کننده از استان های البرز، اصفهان، گیلان، تهران، فارس و قزوین در حوزه های مراکز آموزشی و کمک آموزشی، نقاشی و هنرهای تجسمی، اسباب بازی و سرگرمی، ملزومات سیسمونی، پوشاک و کفش کودک و نوجوان و... فعالیت دارند و در این رویداد نسبت به معرفی محصولات خود خواهند پرداخت.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان