عکس؛ بازیکن پرسپولیس وسط حاشیه‌های عجیب!

امید عالیشاه در میان حاشیه‌های عجیب و غریب توسط برخی از بازیکنان پرسپولیس تصویر جالبی منتشر کرده است.

عکس؛ بازیکن پرسپولیس وسط حاشیه‌های عجیب!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس تصویر جدیدی از خودش در فضای مجازی منتشر کرده است.

در گزارش خبرورزشی آمده است: عالیشاه که فصل درخشانی را با پرسپولیس پشت گذاشت و مورد تحسین بسیاری از کارشناسان و پیشکسوتان پرسپولیس قرار گرفت در حاشیه اتفاقات نقل و انتقالات و تمدید بازیکنان هم‌تیمی‌اش تصویر جالبی از خودش منتشر کرده و در این تصویر با تیپ اسپرت و چهره‌ای خندان به دوربین نگاه می‌کند.

کاپیتان سرخ‌ها سال‌هاست بدون حاشیه در پرسپولیس بازی می‌کند و باوجود اینکه با مربیان زیادی در این تیم کار کرده و بعضا زمان‌هایی بوده که نیمکت‌نشین شده هرگز گلایه نکرده و برای حضور در ترکیب اصلی جنگیده است. کمتر هواداری از پرسپولیس را می‌توان پیدا کرد که خاطره بدی درمورد نقل و انتقالات از عالیشاه در ذهن داشته باشد چرا که بازیکن باتجربه سرخ‌ها هرسال بدون حاشیه با هر کمی و کاستی قراردادش را با پرسپولیس امضا کرده است.

عالیشاه با روی کار آمدن اوسمار خیلی زود به یکی از بازیکنان محبوب سرمربی برزیلی تبدیل شد و در چند بازی پایانی تاثیر زیادی در بازگرداندن ورق قهرمانی به سود تیم پرسپولیس داشت.

کاپیتان پرسپولیس باتوجه به رکورهایی که یکی پس از دیگری پشت سر می‌گذارد و همچنین با شخصیت کاریزماتیکش قابلیت تبدیل شدن به یک اسطوره را پرسپولیس از خود نشان می‌دهد.

عکس؛ بازیکن پرسپولیس وسط حاشیه‌های عجیب؛ من می‌خواهم اسطوره بعدی باشم!

251 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان