رشد ۷ درصدی مصرف برق در استان آذربایجان‌غربی نسبت به سال گذشته

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: با وجود افزایش مصرف برق در آذربایجان غربی نسبت به سال گذشته، اجرای کامل برنامه‌های مدیریت مصرف و همکاری بخش‌های مختلف در اجرایی شدن این برنامه‌ها سبب شده هفته اول تابستان را بدون مشکل سپری کنیم.

رشد 7 درصدی مصرف برق در استان آذربایجان‌غربی نسبت به سال گذشته

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، طاهر کیامهر پیرامون وضعیت مصرف برق در آذربایجان‌غربی طی هفته اول تیرماه 1403 اظهار کرد: هفته‌ای که گذشت پیک بار تابستان استان یک هزار و 157 مگاوات بود که در مدت مشابه سال گذشته میزان مصرف برق رقمی در حدود 1 هزار و 84 مگاوات بوده است؛ این میزان نشان دهنده 7 درصد رشد مصرف برق استان نسبت به سال گذشته است.
وی با بیان اینکه افزایش مصرف در حالی رقم میخورد که افزایش دمای هوا چشمگیر نبوده، بیان کرد: طی هفته ای که گذشت بارندگی‌ها و کاهش دما سبب شد تا روند افزایش بی رویه مصرف که از ابتدای هفته و روزهای ابتدایی تابستان شاهد آن بودیم ادامه پیدا نکند و البته همکاری و مشارکت مشترکان نیز موثر بوده و امیدواریم این همکاری طی هفته‌های آتی نیز جهت گذر موفق از پیک بار تابستان امسال ادامه داشته باشد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی عنوان کرد: حدود 60 درصد از برنامه‌ تعیین شده جهت صرفه جویی از طریق به مدار آمدن مولدهای خودتامین مشترکینی که قرارداد همکاری با شرکت داشته‌اند محقق شده است و تا امروز 5 مگاوات صرفه جویی حاصل از به مدار آمدن مولدها بودیم.
کیامر خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی تا تحقق 100 درصدی و رسیدن به هدفگذاری 8 مگاواتی پیگیری خواهد شد و این امر نیازمند همکاری تمام مشترکینی که اقدام به عقد قرارداد همکاری نموده اند است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان