۳۹ درصد از مردم همدان در انتخابات شرکت کردند

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: نتایج شمارش آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در استان مشخص شد که براساس آن سعید جلیلی و مسعود پزشکیان به ترتیب حایز بیشترین میزان آرای ماخوذه شدند.

39 درصد از مردم همدان در انتخابات شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، حسن رضانیا با اعلام این خبر افزود: مجموع آرای ماخوذه استان همدان در انتخابات ریاست جمهوری 548 هزار و 207 رای بود که نشانگر مشارکت 39 درصدی مردم این استان است.

وی به نتایج آرای شمارش شده در این استان اشاره کرد و گفت: سعید جلیلی با کسب 266 هزار و 875 رای حایز بیشترین میزان آرا و مسعود پزشکیان نیز با کسب 199 هزار و 466 رای در جایگاه دوم قرار گرفت.

رییس ستاد انتخابات استان همدان افزود: محمد باقر قالیباف نیز 76 هزار و 583 رای مردم استان را به خود اختصاص داد و حجت السلام مصطفی پور محمدی نیز پنج هزار و 283 رای کسب کرد.

رضانیا گفت: ستاد انتخابات استان همدان در این هفته همچنان فعال است، تعرفه و همه بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری دور دوم آماده است.

به گزارش خبرآنلاین همدان و بنابر اعلام رضانیا، معاون سیاسی و امنیتی استان، یک میلیون و 658 هزار تعرفه در سطح استان همدان، توزیع شده بود.

وی گفت: تعداد واجدین شرایط رای در استان همدان نزدیک به 1 میلیون و 450 هزار نفر است که تعداد 13 هزار نفر از این مجموع رای اولی هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان