رئیس سازمان انرژی اتمی رأی خود را به صندوق انداخت/ اسلامی: حضور پرشور در انتخابات اقتدار نظام را نشان می‌دهد

محمد اسلامی، معاون رئیس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در جریان سفر به استان کرمان رأی خود را در حسینیه ثارالله به صندوق رای انتخابات ریاست جمهوری انداخت.

رئیس سازمان انرژی اتمی رأی خود را به صندوق انداخت/ اسلامی: حضور پرشور در انتخابات اقتدار نظام را نشان می‌دهد

به گزارش خبرآنلاین محمد اسلامی در بدو ورود به استان کرمان با حضور در گلزار شهدا به مقام والای شهید سردار سلیمانی و سایر شهدای این استان ادای احترام کرد.

به نقل از ایسنا رییس سازمان انرژی اتمی ایران در ادامه با حضور در حسینیه ثارالله کرمان، رأی خود را به صندوق انداخت و در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

معاون رییس جمهور در حاشیه شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پرواز اردیبهشت، به‌ویژه شهید خدمت حضرت آیت الله رئیسی گفت: امروز در اصل روز تعیین سرنوشت است که ملت عزیز ایران یک‌بار دیگر با حضور پرشکوه و معنادار خود در صحنه حاضر می‌شوند و با انتخاب درست و دقیق تداوم راه انقلاب اسلامی را در مسیر تعالی و پیشرفت کشور رقم می‌زنند.

وی افزود: از خداوند متعال توفیق و عزت روزافزون ملت ایران، سلامتی مقام معظم رهبری و انتخاب یک رییس‌جمهور کارآمد که بتواند مولفه‌های قدرت کشور را در مسیر سازندگی و پیشرفت و هم در مسیر عدالت اجتماعی گسترش دهد، آرزومندیم.

اسلامی تصریح کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ در ذات جمهوری اسلامی و این نظام حضور مردم لحاظ شده است بنابراین برای دستیابی به عزت و سربلندی ایران اسلامی به هموطنان توصیه می‌شود که با حضور در پای صندوق‌های رأی، در آزمون سیاسی انتخابات شرکت کنند.

وی عنوان کرد: مردم با شرافت و با کفایت ایران همچون گذشته در صحنه انتخابات حضور دارند و ایفای نقش می‌کنند زیرا حضور در انتخابات جلوه مهم مردمی بودن و اقتدارآفرینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

رییس سازمان انرژی اتمی ایران بیان کرد: مردم ما امروز با حضور پرشور و حداکثری خود در صحنه انتخابات حاضر شده و برای بار دیگر دشمنان را ناامید کرده و برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب ثبت می‌کنند.

اسلامی در پایان با اشاره به اهمیت حضور و حمایت مردم از رییس جمهور آینده، گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اولویت نخست، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است و این حضور پرشور اقتدار نظام را نشان می‌دهد و جلوه اقتدار ملی در عرصه بین‌المللی است.

311311

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان