رأی دهندگان مشخصات نامزدها را به صورت کامل بنویسند/ اخذ رأی با شناسنامه های قدیمی هم امکان پذیر است/ سه اطلاعیه اخیر وزارت کشور

ستاد انتخابات با انتشار اطلاعیه شماره ۲۲ تاکید کرد: در صورت ارائه شناسنامه قدیمی توسط رای دهندگان، مسئولین شعب اخذ رای می توانند طی تماس تلفنی با ثبت احوال شهرستان مربوطه شماره ملی فرد مذکور را دریافت نموده و اقدام به اخذ رای از وی نمایند.

رأی دهندگان مشخصات نامزدها را به صورت کامل بنویسند/ اخذ رأی با شناسنامه های قدیمی هم امکان پذیر است/ سه اطلاعیه اخیر وزارت کشور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 20 از مردم خواست در هنگام نوشتن آراء مشخصات نامزدهای مورد نظر را به صورت کامل و خوانا قید نمایند.

بنابر روایت مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، متن اطلاعیه ستاد انتخابات کشور به این شرح است:

بسمه تعالی

به آگاهی هموطنان عزیز می رساند، به منظور جلوگیری از تضییع حق نامزدهای انتخابات خواهشمند است درهنگام نوشتن آراء، مشخصات نامزدهای مورد نظر خود را که شامل نام و نام خانوادگی ایشان می باشد، به صورت کامل و خوانا قید نمایید تا حقی از نامزدهای محترم در هنگام شمارش و احتساب آراء ضایع نگردد.

اطلاعیه شماره 21

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 21 اعلام کرد: نحوه اخذ رأی و بررسی مدارک در شعب سیار هیچگونه تفاوتی با شعب اخذ رأی ثابت ندارد.

متن این اطلاعیه بدین شرح است:

به آگاهی اعضای محترم شعب اخذ رأی سیار در سراسر کشور می رساند ، نحوه اخذ رأی و بررسی مدارک در شعب سیار هیچگونه تفاوتی با شعب اخذ رأی ثابت ندارد، لذا از رأی دهندگان گرامی در بیمارستان ها و پادگان ها نیز صرفاً در قبال ارائه اصل شناسنامه یا کارت ملی می بایست رأی گیری بعمل آید.

ضمناً مجدداً تأکید می نماید که متولدین 1385/4/8و قبل از آن می توانند در انتخابات شرکت نمایند

اطلاعیه شماره 22

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 22 از هماهنگی های صورت گرفته با ادارات ثبت احوال شهرستان های سراسر کشور برای تسهیل در امر رای گیری افراد دارای شناسنامه قدیمی سخن گفت.

متن کامل اطلاعیه شماره 22 را در ادامه می‌خوانید:

به آگاهی اعضای محترم شعب اخذ رای می رساند، با عنایت به هماهنگی های صورت پذیرفته با ادارات ثبت احوال شهرستان های سراسر کشور، در صورت ارائه شناسنامه قدیمی توسط رای دهندگان، مسئولین شعب اخذ رای می توانند طی تماس تلفنی با ثبت احوال شهرستان مربوطه شماره ملی فرد مذکور را دریافت نموده و اقدام به اخذ رای از وی نمایند.

27219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان