اظهارات یک فرمانده پدافند هوایی ارتش در خصوص عفاف و حجاب

خلیل آبادی گفت: زمانی که افراد جامعه به ویژه نسل جوان در پوشش و رفتار خود عفاف و حجاب را رعایت می‌کنند، در واقع به سمت ارزش‌ های اخلاقی حرکت می‌کنند.

اظهارات یک فرمانده پدافند هوایی ارتش در خصوص عفاف و حجاب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر سرتیپ دوم علی خلیل آبادی جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش امروز در مراسم گرامی داشت با موضوع عفاف و حجاب در سینما قدس شهرک سازمانی این منطقه، اظهار داشت: حفظ عفاف و حجاب، زن و مرد را از نگاه‌های هوس آلود باز می‌دارد و علاوه بر فروپاشی خانواده از مفاسد اخلاقی نیز جلوگیری می‌کند.

بنابر روایت خبرگزاری حوزه، وی حجاب را زمینه ساز امنیت و آرامش در جامعه دانست و افزود: زنان و مردان با رعایت حدود و مرزها در تعاملات اجتماعی خود، جامعه را به فضای امن و آرام تبدیل می‌کنند، که در آن افراد با آسودگی خاطر به فعالیت‌های اجتماعی خود می‌پردازند.

سردار خلیل آبادی با اشاره به اینکه حجاب و عفاف موجب ارتقاء فرهنگ و اخلاق در سطح جامعه می‌شود، تصریح کرد: زمانی که افراد جامعه به‌ویژه نسل جوان در پوشش و رفتار خود عفاف و حجاب را رعایت می‌کنند، در واقع به سمت ارزش‌های اخلاقی و معنوی گام بر می‌دارند و از رفتارهای ناشایست و غیر اخلاقی دوری می‌کنند.

وی بر ضرورت انجام فعالیت‌های فرهنگی در حوزه ترویج حجاب در سطح جامعه تأکیدکرد و گفت: باور به عفت دینی و حجاب اسلامی باید از درون خانواده و از سوی اعضای آن به نسل آینده آموزش داده شود.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش، خاطرنشان کرد: عفاف و حجاب نقشی کلیدی در پویایی و بالندگی جامعه اسلامی ایفا می‌کند و با رعایت این دو اصل مهم، می‌توان جامعه‌ای سالم، امن، اخلاقی و با هویت قوی بنا کرد.

در پایان این مراسم از دختران محجبه و فعالان در حوزه عفاف و حجاب با اهدا لوح و هدیه تقدیر شد.

29219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر