امام جمعه قزوین مطرح کرد؛ برنامه طراحان سازمان سیاد و موساد برای جامعه ایران/ مثل هیئت سکولار که نداریم، حجاب سکولار هم نداریم

عابدینی تأکید کرد: حال این بیعت ممکن است در پوشش، گویش، زبان، موضع‌گیری‌های سیاسی و چراغ سبز نشان دادن به آمریکا و دشمنان قسم خورده ملت‌ها باشد، امام حسین (ع) در همه این موارد به ما می‌گوید اگر مدعی بودید هم‌جنس من هستید، چرا با مثل یزید بیعت کردید؟

امام جمعه قزوین مطرح کرد؛ برنامه طراحان سازمان سیاد و موساد برای جامعه ایران/ مثل هیئت سکولار که نداریم، حجاب سکولار هم نداریم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالکریم عابدینی در جلسه شورای عفاف و حجاب استان قزوین گفت: دشمن می‌خواهد از طریق عفاف و حجاب وارد شود تا انسجام یک ملت را به هم بزند، خانواده‌ها را از هم گسسته کند و فساد و فحشاء را در مویرگ‌های جامعه جاری کند، بنابراین ما باید این معنا را جدی بگیریم.

بنا بر روایت مهر، نماینده ولی فقیه در استان قزوین تأکید کرد: حال فرقی نمی‌کند که این دولت، دولت شهید رئیسی باشد یا دولت آقای پزشکیان باشد، ما جدی‌تر از همیشه در میدان احیا و تقویت این امر مهم و مبارزه با هر شیطنتی که بخواهد این امر را تضعیف کند خواهیم بود.

وی بیان کرد: ما اگر در نیت‌مان بدحجاب‌ها، سست حجاب‌ها و حتی بی‌حجاب‌ها را دشمن ببینیم، اشتباه کرده‌ایم، اگر هم دنباله‌رو آنان باشیم، اشتباه کرده‌ایم، اما اگر آن‌ها را فرزندان خود، دختران و خواهران خود بدانیم و آن‌ها بفهمند که ما با تمام دلسوزی ناصح و خیرخواه آن‌ها هستیم، حرفمان برای آنان دلنشین و اثرگذار خواهد شد، اگر خدای ناخواسته جنگ بین باحجاب و بدحجاب رخ دهد، این دقیقاً همان چیزی است که طراحان سازمان سیاد و موساد به دنبال آن هستند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: رهبر ما این گونه نگاه می‌کنند، خواهران ما هم که در میدان مسائل حوزه عفاف و حجاب هستند، همین نگاه را دارند و الحمدلله موفق هم شده‌اند.

عابدینی یادآور شد: گفته می‌شود هیئت‌های ما نباید سکولار باشند، هیئت سکولار یعنی آن هیئتی که برای امام حسین (ع) سینه می‌زنند اما برای یزیدهای زمانه یعنی صهیونیست‌ها و برای قتل عام مردم بی‌گناه غزه غیرتی نشان نمی‌دهد، اگر هیئتی این‌گونه باشد سکولار است.

امام جمعه قزوین اظهار کرد: حجاب هم همین طور است، ما حجاب سکولار نداریم، حجاب ما ممکن است در یک زمانی تبدیل به عرصه سیاست و حضور مقاومتی در عرصه مصالح ایمان، انسان و مستضعفان شود، ما این گونه به حجاب و عفاف می‌نگریم.

آیت‌الله عابدینی خاطرنشان کرد: ما اگر در بی‌حجابی یک رفتاری از خودمان نشان دادیم، گویا با دشمنان اباعبدالله (ع) بیعت کرده‌ایم، در حالی که امام حسین (ع) در پاسخ به حاکم مدینه مبنی بر بیعت با یزید فرمود هر کس از جنس من است با آن کسانی که از جنس یزید هستند بیعت نخواهد کرد.

وی تأکید کرد: حال این بیعت ممکن است در پوشش، گویش، زبان، موضع‌گیری‌های سیاسی و چراغ سبز نشان دادن به آمریکا و دشمنان قسم خورده ملت‌ها باشد، امام حسین (ع) در همه این موارد به ما می‌گوید اگر مدعی بودید هم‌جنس من هستید، چرا با مثل یزید بیعت کردید؟

2929

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان