ستاره جدید استقلال در تست پزشکی رد شد؟

ایفمارک مدارک پزشکی ارسالی از کلینیک ترکیه درخصوص تست پزشکی کاکوتا را مورد تایید قرار نداد.

ستاره جدید استقلال در تست پزشکی رد شد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال در حال برگزاری اردوی آماده سازی پیش فصل در کشور ترکیه بود و قرار بود در همان کشور، از خرید کاکوتا به صورت رسمی رونمایی شود. رونمایی ای که در گرو موفقیت آمیز بودن تست های پزشکی بود. با این حال ایفمارک مدارک پزشکی این بازیکن را رد کرده است.

به گزارش خبرورزشی، طی یک ساعت اخیر این شایعه در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است که کاکوتا در تست های پزشکی مردود شده، اما این شایعه صحت ندارد. حقیقت این است که مدارک پزشکی او از سوی ایفمارک تایید نشده و کاکوتا باید دوباره تست بدهد. یعنی گائل کاکوتا در تست پزشکی مردود نشده است بلکه مدارک پزشکی او مورد تایید ایفمارک قرار نگرفته.

گویا باشگاه استقلال در یک کلینیک متفرقه از کاکوتا تست پزشکی گرفته و مدارک پزشکی این بازیکن به زبان ترکی برای ایفمارک ایران ارسال شده است. این مدارک از سوی متخصص قلب ایفمارک مورد تایید قرار نگرفته چرا که نتیجه تست پزشکی باید به زبان انگلیسی باشد و همچنین باید در کلینیکی انجام شود که از سوی فیفا و فدراسیون فوتبال ترکیه مورد تایید قرار گرفته باشد.

حال تنها راه باشگاه استقلال برای نهایی کردن خرید کاکوتا این است که بازیکن را به یک آزمایشگاه معتبر در استانبول ببرند و پاسخ آزمایش را به زبان انگلیسی برای ایفمارک ارسال کنند تا در صورت نبود مشکل، ایفمارک تاییدیه سلامت این بازیکن را به استقلال بدهد.

راه دیگر هم این است که استقلال کاکوتا را به ایران بفرستد تا این بازیکن تست های پزشکی را در ایران انجام دهد. کاکوتا اما در حال حاضر نمی خواهد به ایران بیاید.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان