پشت پرده امتناع گائل کاکوتا از سفر به ایران

بر خلاف ادعای مدیران استقلال، این کاکوتا است که در حال حاضر از سفر به ایران خودداری می کند و اصرار دارد تست های پزشکی خود را در ترکیه پشت سر بگذارد. اما دلیل نیامدن او به ایران چیست؟

پشت پرده امتناع گائل کاکوتا از سفر به ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه استقلال قصد داشت در اردوی ترکیه از یک خرید جدید یعنی گائل کاکوتا رونمایی کند اما در حال حاضر با تایید نشدن تست های پزشکی گائل کاکوتا، این رونمایی به تعویق افتاده و یا شاید به کل منتفی شود!

به گزارش خبرورزشی، دقایقی پیش در گزارشی از دلایل مورد تایید ایفمارک قرار نگرفتن تست های پزشکی کاکوتا نوشتیم. حالا دو راه پیش پای باشگاه استقلال قرار دارد.

استقلال کاکوتا را به یک آزمایشگاه مورد تایید فیفا و فدراسیون فوتبال ترکیه در استانبول ببرد و نتیجه آزمایش را به زبان انگلیسی برای ایفمارک ارسال کند.

کاکوتا به ایران بیاید و تست های پزشکی خود را در ایفمارک پشت سر بگذارد.

مدیران استقلال مدعی هستند دلیل اصرارشان بر انجام تست پزشکی در ترکیه اضافه شدن سریع کاکوتا به اردوی تیم است اما واقعیت ماجرا موضوع دیگری است. واقعیت این است که کاکوتا از سفر به ایران خودداری می کند!

کاکوتا اما در حال حاضر نمی خواهد به ایران سفر کند و قصد دارد هر طور شده تست های پزشکی را در ترکیه پشت سر بگذارد. دلیل این تصمیم کاکوتا در پیشنهاد یک تیم ترکیه ای است. کاکوتا علاوه بر پیشنهاد استقلال، از ترکیه نیز مشتری دارد. او می خواهد اگر به هر دلیلی به توافق نهایی با استقلال نرسید، در همان ترکیه تیم جدیدش را انتخاب کند تا بی دلیل به ایران سفر نکرده باشد.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان