روایت فارس از شیوه ترور رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس/ محل اقامت اسماعیل هنیه با پرتابه هوا به زمین مورد اصابت قرار گرفته است

پس از حدود ۴۸ ساعت از گذشت ترور اسماعیل هنیه و محافظش در تهران و انتشار خبرهایی درباره شیوه ترور آنها از سوی رسانه‌های خارجی، یک رسانه داخلی جزئیاتی از این واقعه منتشر کرده است.

روایت فارس از شیوه ترور رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس/ محل اقامت اسماعیل هنیه با پرتابه هوا به زمین مورد اصابت قرار گرفته است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از حدود 48 ساعتی که از ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و محافظش در تهران می‌گذرد، رسانه‌های خارجی روایت‌هایی از شیوه ترور با اتکا به برخی منابع ایرانی ادعایی مطرح می‌کنند.

حالا در جدیدترین گزارشی که یک رسانه داخلی منتشر کرده، خبرگزاری فارس گزارش داده «این عملیات که ساعات اولیه بامداد چهارشنبه صورت گرفت، محل اقامت شهید هنیه مورد اصابت پرتابه هوا به زمین قرار گرفته که بخش هایی از سقف و پنجره محل اقامت وی در طبقه چهارم ساختمانی در منطقه زعفرانیه تخریب شده و وی و یکی از محافظان ایشان به درجه رفیع شهادت نائل می شوند».

بنا بر نوشته فارس، «در بررسی ها آنچه قطعی شده است این اقدام نظامی، با برنامه ریزی و توسط رژیم صهیونیستی صورت گرفته است. آنچنان که در دو بیانیه سپاه به آن اشاره شد، محل اقامت شهید مجاهد دکتر اسماعیل هنیه، با یک اقدام تروریستی توسط رژیم صهیونیستی مورد اصابت قرار گرفته است».

این خبرگزاری بدون اشاره به منبع خبری خود، تاکید کرده «جزئیات بیشتر در صورت لزوم توسط مراجع رسمی بزودی منتشر خواهد شد.»

2929

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان