ایمپلنت آلمانی

ایمپلنت به عنوان بهترین روش ترمیم دندان های از دست رفته از اجزای مختلفی تشکیل می شود که اجزای آن توسط کشورهای مختلفی در جهان تولید می گردند.

ایمپلنت آلمانی

ایمپلنت آلمانی چه ویژگی هایی دارد؟ بهترین برند ایمپلنت آلمانی چیست؟ بهترین دندانپزشکی در فرشته کجاست؟ اگر می خواهید در خصوص این نوع ایمپلنت اطلاعاتی کسب کنید تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید.

ایمپلنت به عنوان بهترین روش ترمیم دندان های از دست رفته از اجزای مختلفی تشکیل می شود که اجزای آن توسط کشورهای مختلفی در جهان تولید می گردند.

بخش های تشکیل دهنده ایمپلنت عبارتند از: اباتمنت، پایه و روکش ایمپلنت که پایه جایگزین ریشه دندان می شود و پس از آن روکش ایمپلنت بر روی پایه قرار می گیرد. برای اتصال روکش بر روی پایه نیز از اباتمنت و یا چسب ایمپلنت استفاده می شود .

ایمپلنت آلمانی در کشور آلمان تولید می شود و صفر تا صد مراحل تولید و طراحی آن در این کشور انجام می شود.

ایمپلنت آلمانی

در میان کشورهای مختلفی که تولید کننده ایمپلنت هستند آلمان جایگاه ویژه ای دارد و جزو کشورهای برتر تولید کننده ایمپلنت محسوب می شود. ایمپلنت های آلمانی از ماندگاری و دوام خوبی برخوردار هستند و کیفیت بسیار بالایی دارند. به همین دلیل استفاده از برندهای آلمانی ایمپلنت به عنوان گزینه مناسب محسوب می شود که خوشبختانه در ایران امکان دسترسی به آن وجود دارد.

بهترین برند ایمپلنت آلمانی

در میان برندهای مختلف ایمپلنت که در کشور آلمان تولید می شوند موارد ذکر شده در زیر به عنوان بهترین برندهای ایمپلنت دندان آلمانی محسوب می گردند:

ایمپلنت آلمانی آرگون

ایمپلنت آرگون به عنوان یکی از متفاوت ترین برندهای ایمپلنت دندان آلمانی محسوب می شود که معمولاً از آن برای کاشت دندان فوری استفاده می شود. در کاشت فوری متخصص ایمپلنت بلافاصله بعد از نصب پایه ایمپلنت در فک، روکش ایمپلنت را بر روی آن قرار می دهد. علاوه بر آن از ایمپلنت دندان آرگون برای کسانی که استخوان های نرم دارند نیز به وفور استفاده می گردد.

ایمپلنت آلمانی جنرال

ایمپلنت آلمانی جنرال در ابتدا به واسطه سوئیس تولید می شد اما در سال 1990 دفتر مرکزی آن به کشور آلمان منتقل شد و اکنون این برند به عنوان یکی از بهترین برندهای ایمپلنت دندان آلمانی به حساب می آید که از زیر شاخه های شرکت بریکون bricon محسوب می شود. شرکت بریکون در زمینه تولید ایمپلنت های پزشکی فعالیت دارد و ایمپلنت های با کیفیتی را راهی بازار می کند.

ایمپلنت آلمانی ای سی ایکس icx

اگر به دنبال محبوب ترین برندهای آلمانی ایمپلنت هستید ما برند ای سی ایکس را به شما پیشنهاد می کنیم. از آنجایی که در تولید این برند ایمپلنت از با کیفیت ترین و بهترین متریال و تکنولوژی ها استفاده می شود، کیفیت آن بسیار بالا است و همین موضوع موجب شده تا محبوبیت این برند در جهان بسیار زیاد باشد.

ایمپلنت آلمانی آلفا تک

از دیگر برندهای بسیار با کیفیت ایمپلنت آلمانی باید به آلفا تک اشاره کنیم. ایمپلنت آلمانی آلفا تک از بهترین برندهای تولید شده توسط این کشور است که با وجود کیفیت بسیار بالایی که دارد قیمت آن مناسب است. بسیاری از متخصصان ایمپلنت معمولاً از این برند برای بیمارانی که پیوند استخوانی ضعیف در فک خود دارند استفاده می کنند.

ایمپلنت آلمانی بهتره یا کره ای؟

اگر از جمله افرادی هستید که در انتخاب برند ایمپلنت دچار مشکل هستند و نمی توانید بین ایمپلنت آلمانی و کره ای یکی را انتخاب کنید، باید به شما عزیزان بگوییم که ایمپلنت های آلمانی در مقایسه با برندهای کره ای از کیفیت بسیار بیشتری برخوردار هستند و شرایط بسیار مناسب تری دارند.

به عبارت دیگر ایمپلنت دندان آلمانی از جایگاه بالاتری در جهان نسبت به ایمپلنت کره ای برخوردار هستند. ایمپلنت آلمانی دندان در جایگاه دوم جهانی از نظر کیفیت و دوام قرار می گیرد در حالی که ایمپلنت های کره ای جایگاه سوم جهانی را به خود اختصاص می دهند.

عمر ایمپلنت آلمانی

ایمپلنت های آلمانی از نظر دوام و ماندگاری شرایط بسیار خوبی دارند و طول عمر آنها در برندهای مختلف متفاوت است؛ اما برندهای گوناگون ایمپلنت در آلمان از ماندگاری در حدود 20 الی 30 سال برخوردار هستند. بنابراین با خیال آسوده میتوانید از این نوع ایمپلنت برای ترمیم دندان های خود استفاده کنید.

لازم به یادآوری است که عمر ایمپلنت دندان آلمانی متأثر از مراقبت های بعد از ایمپلنت نیز می باشد و کسانی که مراقبت های بعد از آن را به خوبی رعایت کنند برای مدت زمان بیشتری می توانند از نتایج آن بهره مند شوند.

مراقبت های بعد از ایمپلنت دندان آلمانی

تمامی افرادی که از ایمپلنت های برند آلمانی و یا سایر انواع ایمپلنت استفاده می کنند باید مراقبت های ذکر شده در زیر را بعد از آن رعایت نمایند:

  • پرهیز از استعمال سیگار و دخانیات
  • پرهیز از مصرف غذاهای رنگی به میزان زیاد
  • پرهیز از دندان قروچه
  • رعایت بهداشت دهان و دندان
  • استفاده از مسواک، دهان شویه و نخ دندان
  • مراجعه به متخصص ایمپلنت در فواصل زمانی مشخص
  • جلوگیری از ضربه وارد شدن به دندان ها
  • و...

قیمت ایمپلنت آلمانی

کسب اطلاع از قیمت ایمپلنت آلمانی موضوع مهمی است که اکثر متقاضیان قصد کسب آگاهی از آن را دارند. ایمپلنت های آلمانی در مقایسه با برندهای آسیایی ایمپلنت گران قیمت تر هستند و برای استفاده از آنها باید هزینه بیشتری بپردازید. به صورت کلی مواردی که در هزینه ایمپلنت دندان آلمانی مؤثر واقع می شوند از قبیل زیر هستند:

  • برند ایمپلنت دندان آلمانی
  • بیمه درمانی و نوع آن
  • تعداد دندان هایی که به ترمیم نیاز دارند
  • دستمزد متخصص ایمپلنت مربوطه
  • روشی که برای جراحی ایمپلنت به کار برده می شود
  • شهر و استان محل درمان
  • و...

تمامی این موارد می توانند موجب کاهش یا افزایش هزینه ایمپلنت دندان آلمانی شوند.

سخن پایانی

ایمپلنت آلمانی را در بهترین کلینیک های دندانپزشکی علی الخصوص توسط دکتر مریم ولائی به کار ببرید تا نتیجه موفقیت آمیز از آن دریافت کنید. به خاطر داشته باشید که کلینیک دندانپزشکی در نتیجه حاصل از این روش بسیار مؤثر واقع می شود و در میزان رضایت حاصل از این روش بسیار تأثیرگذار است.

در صورتی که به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مجموعه " ویکتوری دنتال " نیاز دارید به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید و از طریق تلفن های تماس با آن در ارتباط باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر