کلید پاستور در بهارستان بود

در حالی که این روزها در فضای سیاسی کشور، خصوصا در اتاق فکرهای جناح اصولگرا، از عوامل گوناگونی همچون رای قومیتی، دو قطبی سازی کاذب، عدم ائتلاف مستحکم و کارشناسی شده و

کلید پاستور در بهارستان بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با توجه به اینکه پزشکیان کاندید منتخب اصلاح‌طلبان محسوب می‌شد ، همراهی و حضور طیف اندک نمایندگان اصلاحاتی در کنار وی امری طبیعی و قابل پیش بینی بود
اما مشاهده تشکیلات سازمان یافته و کارآمد نمایندگان ادوار اصولگرا و میانه رو در ستاد وی مساله‌ای است که نیازمند بررسی و تحلیل دقیق می‌باشد.
مسعود پزشکیان با تجربه چهار دوره حضور در مجلس و شناخت کافی از ظرفیت و قابلیت جایگاه نمایندگی، نیک می‌دانست که نمایندگان برجسته شهرستان ها تا چه اندازه در میان مردم حوزه انتخابیه خود دارای نفوذ بوده و توانایی ایجاد موج مثبت و سازماندهی نیرو های ستادی و مردمی به نفع وی را دارا هستند.


نکته مهم دیگر در خصوص این نمایندگان توانایی بالای آنها در میدان انتخابات به دلیل حضور مستمر ایشان در این عرصه و بهره مندی از تجربیات و اطلاعات منحصر به فرد مربوط به حوزه های گوناگون کشور بود که در عرصه انتخابات ریاست جمهوری امری بسیار مهم و حیاتی تلقی می شود.
با عنایت به ضعف تحزب و تشکیلات حزبی در کشور ما، نمایندگان مجلس خصوصا در شهرستان ها به خاطر ارتباط مداوم و نزدیک با مردم، نسبت به سایر مسئولین انتصابی توان بالایی در پیش بینی ، تحلیل و برنامه ریزی جهت راه اندازی کمپین های انتخاباتی اثر بخش و متقاعد کردن مردم برای حضور پای صندوق رای دارند. حتی اگر نگاه سیاسی متفاوتی داشته باشند به دلیل برخورداری از ویژگی های مشترکی بومی و محلی قابلیت جذب و متقاعد کردن افراد را دارند.
سعید جلیلی به دلیل فقدان این تجربه و به تبع آن نداشتن تحلیل مناسبت و برنامه دقیق برای بهره برداری از چنین ظرفیت مهمی ، با غفلت نسبت به جذب و سازماندهی نمایندگان خوشنام و تاثیر گذار اصولگرا و میانه رو ، میدان انتخاباتی را با اختلافی اندک به عدم برنامه ریزی دقیق ستاد خود باخت و نه رای و تلاش اصلاح‌طلبان.

22057

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر