دولت به اقتصاداستان‌های محروم وکم‌برخوردار توجه کند

رئیس اتاق اصناف مرکز استان چهارمحال و بختیاری: دولت به اقتصاد استان‌های محروم و کم‌برخوردار توجه کند

دولت به اقتصاداستان‌های محروم وکم‌برخوردار توجه کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اصناف ایران، محمود حبیبیان رئیس اتاق اصناف مرکز استان چهارمحال و بختیاری با اشاره تبصره 2 ماده 186 قانون مالیات‌های مستقیم با گلایه از عدم اجرای این قانون گفت: طبق قانون به سازمان امور مالیاتی اجازه داده می‌شود که مبلغی معادل یک در هزار درآمد مشمول مالیات قطعی شده صاحبان مشاغل وصول تا در حدود اعتبارات مصوب بودجه سالانه به تشکل‌های صنفی و اتاق‌های اصناف پرداخت کند. این در حالی است که عدم اجرای این قانون، موجب بروز مشکلات مالی و اقتصادی برای تشکل‌ها و اتاق‌های اصناف شده است.

وی افزود: مهم‌ترین مطالبه ما از دولت جدید، توجه هر چه بیشتر به جامعه صنفی به ویژه در استان‌های محروم و کم برخوردار است، چرا که حقیقا اقتصاد استان‌های محروم، اقتصادی پویا و قدرتمند نیست و نیاز است تا برنامه‌ریزی دقیق و مدونی برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشیتی این استان‌ها در نظر گرفته شود.

به گفته وی: سال گذشته قرار بود برای ساخت و ایجاد شهرک صنفی، زمین‌هایی از سوی برخی از ارگان‌ها و نهادهای دولتی در اختیار اتاق اصناف شهرکرد قرار گیرد، اما متاسفانه در این زمینه همکاری‌های لازم از سوی نهادهای مربوطه صورت نگرفته است.

وی اظهار امیدواری کرد: که با روی کار آمدن دولت چهاردهم و تشکیل تیم اقتصادی توانمند، مشکلات اقتصادی استان‌های کوچک، کم‌برخوردار و محروم در حداقل زمان ممکن حل شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر