اجرای طرح ملی پایش و ارتقاء تندرستی بانوان در چهارمحال و بختیاری

مدیر کل ورزش وجوانان استان گفت :طرح ملی پایش و ارتقاء تندرستی بانوان در راستای تشویق بانوان همه گروه های سنی به امر مهم ورزش و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

اجرای طرح ملی پایش و ارتقاء تندرستی بانوان در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین چهارمحال وبختیاری، محمود سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در نخستین نشست طرح ملی پایش و ارتقاء تندرستی بانوان، با تسلیت ایام «سوگواری امام حسین علیه السلام» گفت: طرح ملی پایش و ارتقاء تندرستی بانوان در راستای تشویق بانوان همه گروه های سنی به امر مهم ورزش و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم بکارگیری حداکثری از اماکن های ورزشی در راستای توسعه ورزش همگانی برای بانوان بویژه مادران خاطرنشان کرد: ایجاد محیطی شاد با ورزش برای مادران نقش مهمی در تربیت فرزندان سالم و شاداب دارد و تربیت فرزندان صالح و شاد جامعه سالم را می سازد.

وی با اشاره به اهمیت توسعه ورزش همگانی برای کارکنان ادارات و دستگاه های دولتی خاطرنشان کرد: حضور کارشناسان ورزشی در همه ادارات استان در راستای ترغیب و ترویج کارکنان ادارات دولتی به امر ورزش لازم است.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: طرح ملی پایش و ارتقاء تندرستی بانوان یک طرح جامع و کامل در راستای پایش و ارزیابی تندرستی، توانمندسازی بانوان شاغل، خانه دار و سالمندان است.

محمود سلیمی تصریح کرد: اجرای این طرح با همکاری هیات پزشکی ورزشی و هیات آمادگی جسمانی استان در چهارمحال و بختیاری اجرایی خواهد شد.

اجرای طرح ملی پایش و ارتقاء تندرستی بانوان در چهارمحال و بختیاری

سوسن تمدن رییس گروه ورزش بانوان استان نیز درنشست طرح ملی پایش و ارتقاء تندرستی بانوان گفت: این طرح برای زنان و دختران 18 تا 60 سال و بالای 60 سال و بصورت طرح پیشگیری محور در استان اجرایی خواهد شد.

وی نهادینه کردن سبک زندگی سالم، فعال و پویا، افزایش امید به زندگی بانوان، توسعه ورزش همگانی از اهداف اجرای طرح ملی پایش و ارتقاء تندرستی بانوان برشمرد و افزود: این طرح با همکاری هیات های آمادگی جسمانی و هیات پزشکی ورزشی استان اجرا و دوره های آموزشی برای گروه های مخاطب برگزار می‌شود.

رییس گروه ورزش بانوان استان عنوان کرد: طرح پایش و ارتقاء تندرستی زنان با حضور کارکنان زن دستگاه‌های دولتی و عموم جامعه برگزار و نتایج این طرح مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: این طرح از مصوبات شورای عالی ورزش، در دولت سیزدهم بوده است و در راستای توانمندسازی بانوان در سطح ملی اجرایی خواهد شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر