مدیر ارشاد مازندران : به دنبال شبکه منسجم حجاب و عفاف در استان هستیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران اظهار کرد: نهادهای فرهنگی در این برنامه حاضر شدند تا اعلام حمایت از عفاف و حجاب کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: ششمین دوره طرح طوبی در حال اجرا است و به دنبال شبکه منسجم حجاب و عفاف در استان هستیم.
 
به گزارش ایسنا، دوره آموزشی «طرح ملی طوبی» با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، محمدحسن وزیری مدیر موسسه خیبر، نعیمه اسلاملو پژوهشگر حوزه زن و خانواده و فعالان این حوزه صبح پنج‌شنبه 28 تیر در سالن الغدیر سپاه کربلا مازندران برگزار شد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران ضمن گرامیداشت یاد 14 هزار و 500 شهید استان گفت: حضور پررنگ و استقبال از این طرح احساس وظیفه ما به‌عنوان نهاد فرهنگی در قبال اهداف این طرح افزایش می‌دهد.
 
احسان آهنگر اظهار کرد: نهادهای فرهنگی در این برنامه حاضر شدند تا اعلام حمایت از عفاف و حجاب کنند.
 
وی تاکید کرد: مقدمه بسیاری از ارزش‌ها از جمله کیان خانواده و جایگاه زن در حجاب نهفته است.
 
آهنگر یکی از مشکلات کشور را نبود آگاهی در برخی حوزه‌ها ازجمله حجاب و عفاف دانست و گفت: کمتر از فلسفه در اسلام و انقلاب گفته شد؛ این نبود آگاهی در جامعه خود را نشان می‌دهد.
 
این مسئول تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه نهادهای فرهنگی حمایت از نهادهای مردمی به‌عنوان واسط میان امت و ملت است، این پشتیبانی نباید مقطعی باشد و باید همواره در میدان حاضر باشند.
 
آهنگر گفت: ششمین دوره طرح طوبی در حال اجرا است و به دنبال شبکه منسجم حجاب و عفاف در استان هستیم.
 
در این دوره که با همکاری کانون رهپویان کوثر مدرسه علمیه حضرت نرجس (س) و سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی برگزار شد، طرح آموزش و توانمند سازی مربیان، در قالب راهبری یک ساله، نظارت و پشتیبانی محتوایی از اجرای فعالیت‌های تعیین‌شده برای مربیان و اعطای مدرک معتبر به پذیرفته‌شدگان آزمون‌های علمی و عملی در حال اجرا است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر