کنترل و پایش شبانه روزی واحدهای تولیدی چهارمحال‌وبختیاری

مدیر کل محیط زیست استان چهارمحال وبختیاری گفت: پایش شبانه و روزانه مراکز صنعتی، معدنی و خدماتی در شهرستان‌های شهرکرد و بروجن انجام و فعالیت برخی از صنایع مورد بررسی و کنترل قرار گرفت.

کنترل و پایش شبانه روزی واحدهای تولیدی  چهارمحال‌وبختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری، سعید یوسف پور مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اظهار داشت: کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان در چهار چوب وظایف قانونی خود اقدام به پایش و نمونه برداری تعدادی از واحد های آلاینده هوا در شهرستان شهرکرد و بروجن نمودند. در این بازدید واحد های صنعتی از قبیل کاشی و آهک مورد پایش قرار گرفت و از خروجی گاز و غبار آنها نمونه برداری به عمل آمد.

وی افزود: دراین پایش به صاحبان صنایع توصیه های لازم در رابطه با رعایت قوانین و مقررات زیست محیطی و مدیریت پساب، پسماند وکنترل آلاینده های هوا ارائه شد.

یوسف پور تصریح کرد: واحدهای صنعتی که خروجی گاز و غبار آنها در چهار چوب استانداردهای زیست محیطی نباشد پس از یک دوره مهلت زمانی برای رفع آلودگی و مدیریت زیست محیطی واحد، در صورت عدم رفع آلودگی در فهرست صنایع آلاینده ثبت و ملزم به پرداخت عوارض آلایندگی خواهد شد. همچنین موضوع توقف فعالیت آنها و اجرای احکام کیفری برای مسئولان واحد صنعتی از طریق مقامات قضایی پیگیری خواهد شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر