آزادی و تعمیرات ۱.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومانی!

در روزهای پایانی کار وزیر ورزش در ساختمان سئول، او امروز در مرکز ملی فوتبال حضور پیدا کرد.

آزادی و تعمیرات 1.200.000.000.000 تومانی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کیومرث هاشمی، وزیر ورزش کابینه دولت شهید رییسی، امروز پس از حضور در محلی که فدراسیون فوتبال برای پروژه VAR در نظر گرفته است، با خبرنگاران درباره مسائل جاری ورزش و فوتبال و همچنین غیبتش در دیدار روز گذشته پزشکیان از اردوی تیم ملی  صحبت کرد.

در صحبت‌های وزیر ورزش درباره ورزشگاه آزادی نکات مهمی مطرح شد. همچنین او از علاقمندی‌اش به احداث ورزشگاه جدیدی در تهران صحبت کرد که البته این طرح مورد انتقاد کارشناسان ورزشی بود.

* 1200 میلیارد تومان برای ورزشگاه آزادی در نظر گرفته شده است
هاشمی درباره وضعیت استادیوم آزادی گفت: برطرف کردن مشکلات ورزشگاه آزادی نیازمند تأمین اعتبار مالی بود. در بودجه سال 1403 مبلغ 1200 میلیارد تومان برای ورزشگاه آزادی در نظر گرفته شد که رقم کمی نیست. قوی‌ترین پیمانکار کشور یعنی قرارگاه خاتم‌الانبیاء متولی کار شد و قبل از عقد قرارداد شروع به کار کرد. گروهی حدوداً 500 نفره زیر گرمای شدید مشغول کار هستند.

* خروج سرخابی‌ها از مالکیت مشترک، آرزوی فوتبال ما بود
وی با بیان اینکه جلسات متعددی برای برگزاری یک لیگ حرفه‌ای با رئیس فدراسیون فوتبال داشته، خاطرنشان کرد: امتداد کار ما، موفقیت نمایندگان ایران در مسابقات آسیایی است. خروج باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس از مالکیت مشترک، آرزوی فوتبال ما بود که محقق شد و به این مسئله کمک می‌کند. در ورزشگاه آزادی هم به‌صورت تمام‌وقت کار می‌کنند و کاری سنگین و مسئولیت‌آور در حال انجام است.

* باید سرعت بدهیم اما ایمنی هم لازمه کار است
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به در نظر گرفتن ایمنی ورزشگاه آزادی یادآور شد: باید به کار سرعت بدهیم، اما ایمنی هم لازمه کار است. نباید ایمنی ورزشگاه را فدای زمان کنیم. دولت هم کمک می‌کند تا ورزشگاه خوبی داشته باشیم.

* کارهای قانونی ورزشگاه بزرگ تهران انجام شده است
هاشمی همچنین با اشاره به طرح احداث ورزشگاه جدیدی در تهران عنوان کرد: کارهای اداری و قانونی ورزشگاه بزرگ تهران هم انجام شده و ان‌شاءالله در دولت جدید استمرار داشته باشد. این استادیوم می‌تواند سرانه ملی ورزش تهران را دوبرابر کند.

* صحبت مختصر و کوتاهی با پزشکیان داشتم
هاشمی در مورد غیبتش در بازدید روز گذشته مسعود پزشکیان از اردوی تیم ملی کشتی ایران گفت: روز گذشته بیمارستان بودم و امروز هم کار را از بازدید از تیم فوتبال جوانان آغاز کردم. صحبت مختصر و کوتاهی با پزشکیان داشتم و او فوتسالی است. پزشکیان به ورزش علاقه دارد و امیدوارم بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر