رئیس سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور: شرکت در نماز جمعه به معنای تجدید بیعت با ولی فقیه است/ هیچگاه در نماز جمعه تخریب مطرح نبوده و نخواهد بود

ریاست سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه شرکت در نماز جمعه به معنای تجدید بیعت با ولی فقیه است، اظهار کرد: نماز جمعه فکر را با ذکر و عبادت را با سیاست پیوند می‌زند.

رئیس سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور: شرکت در نماز جمعه به معنای تجدید بیعت با ولی فقیه است/ هیچگاه در نماز جمعه تخریب مطرح نبوده و نخواهد بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید رضا تقوی، ریاست سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه گفت: نماز جمعه یکی از شعائر اسلامی است و شرکت در آن به معنای تعظیم شعائر است. همانطورکه شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و روز قدس تعظیم شعائر دینی و ملی محسوب می‌شود شرکت در نماز جمعه هم تعظیم شعائر محسوب می‌شود.

بنا بر روایت ایرنا، او افزود: در نماز جمعه می‌توان شعارهای استکبارستیز سر داد و آن را به دنبال صادر کرد همانطور که امروزه در دانشگاه‌های آمریکا شعارهای استکبارستیز سر داده می‌شود و لذا از طریق نماز جمعه می‌توان شعارهای انقلابی را صادر و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

ریاست سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه شرکت در نماز جمعه به معنای تجدید بیعت با ولی فقیه است، اظهار کرد: نماز جمعه فکر را با ذکر و عبادت را با سیاست پیوند می‌زند. در نماز جمعه می‌توان فضاسازی فرهنگی، تربیت اجتماعی و تفاهم اجتماعی و پاسداری از ارزش‌ها را دنبال کرد. در نماز جمعه نقد منصفانه مطرح می‌شود و لذا سیاست و رسالت امامان جمعه کمک به مسئولان است. هیچگاه در نماز جمعه تخریب مطرح نبوده و نخواهد بود و تحکیم برادری و انسجام ملی مطرح است.

2929

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر