حمله توهین‌آمیز یک امام جمعه به ظریف؛ بدسابقه، معلوم‌الحال، مسئله‌دار، جنجال برانداز و غرب‌گرا که تمام وجود او در بلاد کفر رشد کرده است

امام جمعه کمالشهر استان البرز گفت: امید است طرح نور به قوت خود استمرار پیدا کرده و مسئولین فکر اساسی برای معضل حجاب بکنند.

حمله توهین‌آمیز یک امام جمعه به ظریف؛ بدسابقه، معلوم‌الحال، مسئله‌دار، جنجال برانداز و غرب‌گرا که تمام وجود او در بلاد کفر رشد کرده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود نورپور امام جمعه کمالشهر استان البرز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر به مسئله حجاب اشاره کرد و گفت: مسئله کشف حجاب و بی‌حجابی در سطح شهر و اماکن عمومی بسیار آزاردهنده و نگران‌کننده است، از فروشگاه‌ها، ادارات، مطب‌ها، داروخانه‌ها، مغازه‌ها، به‌ویژه درمانگاه‌ها... خیلی از مردم شاکی‌اند. من نمی‌دانم مسئولین چه‌کار می‌کنند؟ اماکن چه‌کار می‌کنند؟

بنا بر روایت حوزه نیوز، او افزود: امید است طرح نور به قوت خود استمرار پیدا کرده و مسئولین فکر اساسی برای معضل حجاب بکنند.

نورپور در ادامه به شورای راهبری کابینه دولت چهاردهم اشاره کرد و گفت: مدیریت یک آدم بدسابقه و معلوم‌الحال و مسئله‌دار و جنجال برانداز و غرب‌گرا که گوشت و پوست‌واستخوان و روح و تمام وجود او در بلاد کفر رشد و نمو کرده بر شورای راهبری بسیار نگران‌کننده است و افرادی هم که در این شورا هستند، اغلب پرونده و مسئله دارند و آتش‌بیار فتنه 88 و دارای پرونده‌های قضایی و امنیتی سنگینی هستند و رد صلاحیت شده واقعاً مایه تعجب و تأسف است که این افراد کذایی می‌خواهند برای کشور وزیر انتخاب کنند.

2929

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر