تصاویر و حاشیه‌نگاری سایت دفتر رهبر انقلاب از اولین گفت‌وگو با پزشکیان /از نگرانی ها تا خنده ها و شوخی ها

مصاحبه که تمام شد از رئیس‌جمهور منتخب خواستیم که سال آینده همین ایام بار دیگر مصاحبه‌ای با ایشان داشته باشیم. آقای پزشکیان قول داد و با خنده و شوخی گفت حرف زدن که کاری ندارد.

تصاویر و حاشیه‌نگاری سایت دفتر رهبر انقلاب از اولین گفت‌وگو با پزشکیان /از نگرانی ها تا خنده ها و شوخی ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وبسایت حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای گفت‌وگویی با مسعود پزشکیان رئیس‌جمهوری منتخب انجام داده است. در ابتدای متن این گفت‌وگو، مصاحبه‌کننده این وبسایت، روایتی از حواشی مصاحبه نوشته است که از نظر می‌گذرد و تصاویری از این گفت‌وگو نیز در ادامه مشاهده می‌کنید:

«پا تند کرده بودیم و به سمت محل مصاحبه می‌رفتیم که یکی از اعضای گروه خبری گفت، اینجا چقدر رئیس‌جمهور و دست‌به‌دست شدن قدرت به خود دیده! گفتم خیلی زیاد هم نبوده و آقای پزشکیان نهمین آنهاست؛ اما در این دست‌به‌دست شدن‌ها، درس‌ها، عبرت‌ها و نشانه‌های زیادی است برای صاحبان اندیشه...

عقربه‌های ساعت حدود ده و نیم صبح را نشان می‌داد که روبروی رئیس‌جمهور منتخب نشستیم و مصاحبه شروع شد. بی‌آلایشی، شاید اولین صفتی باشد که در برخورد با آقای دکتر پزشکیان به چشم می‌آید. مثل سالهای گذشته و حتی دوران تبلیغات انتخاباتی، اینجا هم لابلای گفت‌وگو، از فرازهای متناسب قرآن و نهج‌البلاغه استفاده می‌کند. به برخی جزئیات حساس بود، مثلاً مصرف برق در همین ساختمان. چیزی که شاید در این سطح از نظر برخی افراد چندان مهم نباشد و بگویند رئیس‌جمهور کارها و دغدغه‌های مهمتری دارد؛ اما همین جزئیات است که یک کلیت را تشکیل می‌دهد. وقتی از فقر و مشکلات اقتصادی مردم حرف می‌زند، تلخی و ناراحتی را به راحتی می‌توان در چهره و کلامش حس کرد.

مصاحبه که تمام شد از رئیس‌جمهور منتخب خواستیم که سال آینده همین ایام بار دیگر مصاحبه‌ای با ایشان داشته باشیم. آقای پزشکیان قول داد و با خنده و شوخی گفت حرف زدن که کاری ندارد. گفتم البته سال دیگر یک سال از مسئولیت سخت و سنگین ریاست جمهوری گذشته و شاید به این راحتی هم نباشد.»

تصاویر و حاشیه‌نگاری وبسایت دفتر رهبر انقلاب از گفت‌وگو با پزشکیان

تصاویر و حاشیه‌نگاری وبسایت دفتر رهبر انقلاب از گفت‌وگو با پزشکیان

2929

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر