فهرست‌سازی برای فشار روانی/ واکنش ظریف به انتشار فهرست‌های نتایج کمیته‌های انتخاب وزرا؛ برای دامن‌زدن به نگرانی یا خبرسازی و فشار روانی هستند

ظریف گفت: تقریبا تمامی گمانه‌زنی‌ها از نتایج بررسی نامزدها در کمیته‌ها نادرست یا لااقل ناقص است و بیشتر برای تشویش افکار عمومی و دامن‌زدن به نگرانی یا خبرسازی و فشار روانی منتشر شده‌اند.

فهرست‌سازی برای فشار روانی/ واکنش ظریف به انتشار فهرست‌های نتایج کمیته‌های انتخاب وزرا؛ برای دامن‌زدن به نگرانی یا خبرسازی و فشار روانی هستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدجواد ظریف رئیس شورای راهبری تعیین اعضای کابینه دولت چهاردهم در ویدئویی همه فهرست‌های منتشره در فضای مجازی درباره نتایج بررسی کمیته‌ها و شورای راهبری را رد کرد و آنها را با هدف «تشویش افکار عمومی و دامن‌زدن به نگرانی یا خبرسازی و فشار روانی» دانست. 

او در این ویدئو گفته است: 

«بررسی پیشنهادهای دریافتی برای اعضای هیات دولت به پایان خود نزدیک شده است. کمیته‌ها بررسی‌های خودشان را انجام داده و بین 10 تا 15 نامزد را برای ارزیابی در مرحله دوم انتخاب کرده‌اند. در مرحله دوم نامزدها در کمیته‌ها مورد ارزیابی دقیق‌تر قرار گرفتند و در صورت لزوم از نامزدها برای مصاحبه به صورت داوطلبانه دعوت به عمل آمده است.

بعد از این مرحله اعضای کمیته‌ها به صورت جداگانه و محرمانه به نامزدها امتیاز دادند. امتیازها به صورت خودکار تجمیع شد و نتایج تجمیع هر کمیته در حال ارسال به شورای راهبری است. تقریبا تمامی گمانه‌زنی‌ها از نتایج بررسی نامزدها در کمیته‌ها نادرست یا لااقل ناقص است و بیشتر برای تشویش افکار عمومی و دامن‌زدن به نگرانی یا خبرسازی و فشار روانی منتشر شده‌اند.»

2929

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر