آغاز خرید تضمینی کلزا دراستان چهارمحال وبختیاری

مدیر تعاون روستایی استان گفت: به استناد دستوالعمل اجرایی از سوی وزارت محترم جهاد کشاورزی، مقرر گردید محصول کلزای کشاورزان استان توسط مدیریت تعاون روستایی استان چهارمحال و بختیاری خریداری گردد.

آغاز خرید تضمینی کلزا دراستان چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، محسن کریمی مدیر تعاون روستایی استان با اعلام این خبر افزود: کلزای خریداری شده بایستی محصول تولیدی سالجاری  باشد.

 وی با اشاره به اینکه محصول تولیدی فقط از تولیدکنندگان منطقه خریداری شده باشد گفت: مراکز خرید موظف هستند از تحویل کلزا توسط دلالان و واسطه‌ها خودداری نمایند.

 کریمی در ادامه اذعان داشت: دو مرکز خرید جهت تحویل این محصول در استان وجود دارد که این مراکز شامل: کارخانه خوراک دام سورشجان می‌باشد که خرید توسط اتحادیه‌ی شرکت‌های تعاونی روستایی شهرستان شهرکرد انجام می‌گیرد و دیگری مرکز خرید بلداجی می‌باشد که خرید محصول توسط شرکت تعاونی تولید رفاه بلداجی  صورت می‌پذیرد.

 قابل ذکر است وجوه پرداختی به کشاورزان تحویل دهنده‌ی کلزا، از طریق شرکت رستاک خلیج فارس و پس از ثبت در سامانه و تأیید سازمان جهاد کشاورزی و ارائه‌ی چک لیست به بانک کشاورزی انجام می‌گردد و از پرداخت وجه نقد به کشاورزان خودداری خواهد شد.

 گفتنی است تحویل دهندگان کلزا ملزم به ارائه‌ی معرفی‌نامه از مراکز خدمات جهاد کشاورزی شهرستان، قبض باسکول پر و خالی، تصویر کارت ملی، شماره حساب در بانک کشاورزی و شماره همراه به مراکز خرید می‌باشند و مرکز خرید پس از رؤیت کلزا و صدور برگه افت و رطوبت، محصول را تحویل خواهند گرفت.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر