آموزش ۱۴ هزار نفر درمراکز فنی و حرفه ای لرستان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان گفت : ۱۴ هزار نفر در مراکز فنی و حرفه ای استان در چهار ماهه نخست سال جاری آموزش دیدند.

آموزش 14 هزار نفر درمراکز فنی و حرفه ای لرستان

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، علی پاشایی با اعلام این خبر گفت: 250 مهارت فنی و حرفه‌ای در 20 مرکز ثابت در حوزه صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر استان لرستان به متقاضیان آموزش داده می‌شود.

پاشایی در جمع خبرنگاران افزود: 250 حرفه مهارتی در فنی و حرفه‌ای لرستان در 20 مرکز ثابت در حوزه صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر به کارجویان آموزش داده می‌شود.

وی افزود : فنی و حرفه‌ای لرستان در چهار ماهه اول امسال 14 هزار نفر را در بخش دولتی و خصوصی در چهار حوزه صنعت، کشاورزی، خدمات و فرهنگ و هنرآموزش داده است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای لرستان بیان کرد: فنی و حرفه‌ای لرستان در مجموع 480 آموزشگاه آزاد در زیر مجموعه خود دارد که مهارت‌های لازم را به کارآموزان ارائه می‌دهند.

پاشایی با اشاره به اینکه رسالت اصلی فنی و حرفه‌ای مهارت‌آموزی به کارجویان است، اضافه کرد: امروزه دغدغه اصلی جوانان اشتغال است و کسانی که به دنبال و کار و مهارت‌آموزی هستند می‌توانند در فنی و حرفه‌ای مهارت‌های لازم را کسب کرده و کسب‌وکاری برای خود راه‌اندازی کنند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای لرستانی در پایان گفت : رفع معضل اشتغال در دستور سازمان فنی و حرفه‌ای لرستان قرار داده شده است، توسعه آموزش‌های مهارتی در فنی و حرفه‌ای راه نجات برون رفت بیکاری است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر