رامین رضاییان یاغی نیست!

علیرضا نیکبخت واحدی در مورد وضعیت رامین رضاییان در تیم جدیدش صحبت کرد.

رامین رضاییان یاغی نیست!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال در خلال مسابقه خیریه‌ای که امروز برگزار شد، در گفتگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه در مورد شرایط فوتبال ایران و استقلال صحبت کرد و گفت: خوشحال هستم چون این اولین سالی است که استقلال بدون هیچ گونه حاشیه‌ای بازیکنانش را جذب می‌کند و نکونام در این مدت نشان داد که اگر شرایط مطلوبش باشد تیم مقبولی را تحویل باشگاه می‌دهد. تا پارسال هم یکی از مدعیان صعود و قهرمانی بود اما امسال به نظرم سالی است که جذب بازیکنان با صلاحدید مربی و کادرفنی بوده.

به نقل از ورزش سه، او ادامه داد: باید دید مربی چه می‌خواهد و خواسته‌اش را برآورده کرد. اگر بازیکن در شاخصه مربی قرار نگیرد، قطعا بدرد او نمی‌خورد و کارایی ندارد. در این مدت بازیکنانی جذب شدند که زیاد بازی نکردند و بدرد تیم واقعا نمی‌خوردند.

نیکبخت واحدی به عنوان توصیه خود به نکونام تاکید کرد: من با جواد از تیم ملی جوانان باهم بودیم. او اخلاقیات به خصوصی دارد و حقیقتا اتفاقاتی که سال قبل افتاد در شأن جواد نکونام و باشگاه استقلال نبود. اگر با فراغ باز، تصمیم گیری می‌کرد استقلال خیلی زود قهرمان لیگ می‌شد. من توصیه ندارم چون جواد نیازی ندارد ولی امیدوار هستم کارشکنی‌ها کمتر شود چون جدای از رنگی بودن، اگر یک تیم در آسیا نتیجه بگیرد همه ما کیف خواهیم کرد. اگر به استقلال بها دهند، می‌تواند یک سال رویایی برای استقلال باشد.

بازیکن سابق تیم های استقلال و پرسپولیس در توضیح جذب رامین رضاییان و یاغی شدن این بازیکن خاطرنشان کرد: من حاشیه را دوست ندارم. رامین بازیکن قوی‌ای است اما رامین یاغی نیست. یاغی یعنی یک بازیکن بین دو تیم بزرگ جابه‌جا شود و الان یاغی شدن در این شرایط مانند دورانی که به قول آقای فتح الله زاده بمب ترکیده می‌شد، جذابیت ندارد. او کارایی فوق العاده‌ای دارد اما بازیکنان باید کمکش کنند. وقتی از یک تیم محبوب به یک تیم محبوب دیگر می‌روی، شرایط سخت می‌شود و باید به او کمک کرد.

او ادامه داد: من بنا به دلایلی از استقلال جدا شدم. در دوره من نه سپاهان و نه تراکتور به عنوان قطب سوم لیگ فعالیت نداشتند و من بازیکنی بودم که با تماشاچی زنده بودم. در صدم ثانیه تصمیم گرفتم و به نظرم هر کسی این تصمیم را گرفته هنوز علاقه‌ای به تیم گذشته خود دارد و حقیقتا اذیت شده‌اند که این تصمیم را گرفتند.

نیکبخت واحدی همچنین تاکید کرد: برای یاغی‌ها سخت است ولی باید آنها را درک کرد. این تصمیم در یک لحظه است و آن لحظه واقعا خون به مغز نمی‌رسد و من هم این اتفاق برایم افتاد. انشالله رامین رضاییان بتواند برای استقلال خوب بازی کند. ما برای رامین هزینه کردیم و این هزینه با جدایی حردانی دوبل شد.

نیکبخت واحدی که به تازگی مدرک A مربیگری آسیا گرفت، درباره شرایط استفاده از این مدرک گفت: می‌خواهم در خانه قابش کنم!

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان