تحلیل جلیلی از میزان مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری؛ تعداد قابل توجهی به دلیل تردید در انتخابات شرکت نکردند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تعداد قابل توجهی در انتخابات شرکت نکردند، چه چیز عامل این می‌شود؟ تردید. این تردید را باید کسانی که ادعا دارند برطرف کنند. پس اینجا مشخص می‌شود ایرادهایی در کارمان بوده و نتوانستیم عده‌ای را از این تردید خارج کنیم.

تحلیل جلیلی از میزان مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری؛ تعداد قابل توجهی به دلیل تردید در انتخابات شرکت نکردند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع دانشجویان دانشگاه قم گفت: آیا رییس جمهور کسی است که چندتا فلان کار را کرده باشد یا خیر جایگاهش خیلی مهم‌ترین از این بحث است؟ بر این مبنا می‌شود دید که شایستگی‌ها برای این پست وجود دارد یا خیر.

وی افزود:تعداد قابل توجهی در انتخابات شرکت نکردند، چه چیز عامل این می‌شود؟ تردید. این تردید را باید کسانی که ادعا دارند برطرف کنند. پس اینجا مشخص می‌شود ایرادهایی در کارمان بوده و نتوانستیم عده‌ای را از این تردید خارج کنیم. 

جلیلی ادامه داد: کسی که می‌خواهد رای بدهد باید راجع به یک چیزی به تصمیم  برسد، هر چقدر در آن دچار تردید شود بر روی تصمیمش تاثیر می‌گذارد. تردیدها افراد را از این تصمیمی که ما می‌گوییم بهتر است، باز می‌دارد.

وی اظهار کرد: بسیاری از رسانه‌ها و افراد رسماً ابایی از تردیدافکنی نداشتند. گاهی تردید، یک کلمه، دو کلمه یا 3 کلمه است اما پاسخش توضیحات زیاد می‌خواهد.

جلیلی همچنین خاطرنشان کرد: تردید افکندن مانع انتخاب و تصمیم می‌شود. چه تردیدافکنی که براساس تحلیل غلط است که این جای خود اما گاهی تردیدافکنی‌هایی که مبتنی بر اخبار دروغ است.

27211

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر