مرور خاطرات هاشمی رفسنجانی/ زخمی شدن پناهنده ایرانی با کارد توسط طالبان/ نماینده آمریکایی عذرخواهی کرد/ توجه زیاد به مساله توقیف یک روزنامه

خاطرات هاشمی رفسنجانی در روز هجدهم مرداد ۱۳۸۰ در مورد در مورد زخمی شدن یک پناهنده ایرانی و کرد در انگلیس و عملیات تلافی‌جویانه فلسطینی‌ها در مقابل اسراییل است.

مرور خاطرات هاشمی رفسنجانی/ زخمی شدن پناهنده ایرانی با کارد توسط طالبان/ نماینده آمریکایی عذرخواهی کرد/ توجه زیاد به مساله توقیف یک روزنامه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مشروح خاطرات آیت الله هاشمی در هجدهم مرداد ماه 1380 را بخوانید؛

در منزل بودم. بیشتر به مطالعه ویژگی‌های انسان در نظر قرآن و نیز اصلاح متن مصاحبه با اساتید علوم سیاسی دانشگاه باقرالعلوم گذشت. رسانه‌های خارجی و چپ، به مسئله توقیف روزنامه همبستگی، به منظور فشار بر قوه قضائیه توجه زیادی کرده‌اند. سرشب، احمدآقا مرعشی، [پسرعموی عفت] و بستگان آمدند.

یک فلسطینی در بیت‌المقدس، در یک عمل شهادت‌طلبانه، انفجار عظیمی در رستوران صهیونیست‌ها ایجاد کرده و در گزارش‌های اولیه، صحبت از مرگ 18 نفر و بیش از 100 مجروح است. [سازمان] جهاد اسلامی فلسطین، [مسئولیت این عملیات را]، به عنوان تلافی کشتار اخیر اسرائیل در نابلس، به عهده گرفته است. [آریل] شارون، [نخست‌وزیر اسرائیل]، در سفر کوتاه خود به ترکیه، مواجه با اعتراض وسیع مردم در استانبول و آنکارا شد و امروز در اسرائیل گفته، باستان‌شناسان اسنادی به دست آورده‌اند که جولان در گذشته مرکز سکونت یهودیان بوده است.

یک ایرانی پناهنده در گلاسکوی انگلیس، با کارد زخمی شده و چون یک کُرد هم دو روز قبل با کارد کشته شده، نشان از برنامه برخورد نژادپرستان با مهاجران است. موج تندی علیه طالبان به راه افتاده؛ به خاطر سختگیری در مجازات کسانی‌ که به تبلیغ مذهب غیراسلامی در افغانستان می‌پردازند. با فشاری‌ که آورده شده، طالبان در مجازات‌ها تخفیف داده است. یک نماینده آمریکایی‌که به پیغمبر اکرم (ص)، در مورد قرارداد با یهودهای مدینه، اهانت‌ کرده بود، با فشار مسلمانان مجبور به عذرخواهی شد.

27211

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر