تعبیر خواب قفس از دیدگاه معبران مختلف

تعبیر خواب قفس به معنی این بوده که شما بک سری گرفتاری و مشکلات خواهید داشت. در این بخش به بررسی بیشتر این خواب می پردازیم.

تعبیر خواب قفس از دیدگاه معبران مختلف

اگر فردی در خواب ببیند، درون قفس قرار دارد چه تعبیری دارد؟ شما می‌ توانید با تعبیر خواب قفس و نشانه‌ های مهم آن در این بخش آشنا شوید.

چند تعبیر قفس

تعبیر خواب قفس چیست؟

نفس در خواب نشان دهنده ضعف و گرفتاری‌ ها و مشکلات است. این خواب تعبیر خوبی نداشته و بهتر بوده که صدقه بدهید. همچنین به شرایط زندگی شما بستگی دارد. در صورتی که در مشکلات و گرفتاری‌ ها قرار دارد، این خواب نشانه خوبی ندارد. تعبیر خواب پرنده با عنوان های مهم نیز در این بخش قرار دارد.

قفس نشان دهنده زندان تنهایی و گرفتاری‌ ها خواهد بود. در ادامه این بخش تعبیر این خواب را از دیدگاه منوچهر مطیعی بررسی خواهیم کرد. از دیدگاه این فرد دیدن قفس نشان دهنده سختی و گرفتاری خواهد بود. اما اگر درون قفس پرنده‌ا ی قرار داشته باشد به این معنا بوده گرفتاری‌ های شما رفع می‌ شود.

هر قدر قفس بزرگ تر باشد، مشکلات و سختی‌ های شما نیز بزرگ تر خواهد بود. در صورتی که قفس کوچک‌ تر باشد نشان دهنده گرفتاری‌ های کوچک و زودگذر می‌ باشد. شکستن قفس و یا باز بودن در آن نیز به معنای رهایی از مشکلات و گرفتاری‌ های شما است.

تعبیرهای قفس

اگر در خواب ببینید که در حال ساختن قفس هستید به این معنا بوده که یک سری گرفتاری‌ هایی برای خود ایجاد می‌ کنید. اگر یک قفس به فردی هدیه بدهید به این معنی بوده که او را دچار گرفتاری‌ های خواهید کرد.

خالی بودن قفس:

قفس خالی نیز نشان دهنده زندگی بدون مشکل شما می‌ باشد. اگر کسی در خواب به شما قفسی بدهد نشان دهنده گرفتاری‌ هایی بوده که از جانب این فرد به آن دچار می‌ شوید. قفس خالی نشان دهنده فرصتی می‌ باشد که می‌ توانید از آن برای پیشرفت موقعیت خود استفاده کنید.

از دیدگاه آنتونی بیتون دیدن قفس خالی نشان دهنده از بین رفتن و یا مرگ یکی از اعضای نزدیکان شما می‌ باشد. در ادامه این قسمت تعبیر این خواب را از دیدگاه منوچهر مطیعی بررسی خواهیم کرد. تعبیر خواب قفس از دیدگاه مطیعی به این معنا بوده که گرفتاری سختی و بن‌بست‌هایی در آینده خواهید شد.

تعبیر خواب قفس

در قفس افتادن:

اگر در خواب مشاهده کنید که درون قفسه می‌ افتید به این معنا بوده که آزادی عمل ندارید و محدودیت‌ های پیش روی شما قرار دارد. شما ممکن است با یک سری از ضررهای مالی روبرو شوید. خواب قفس افتادن نیز نشان دهنده موانع شما است. تعبیر خواب هدهد نیز در لینک قرار داشته که به آن اشاره می شود.

اگر قفس درون خواب زنگ زده باشد، نشان دهنده تعهدات سنتی منسوخ است. شما در واقعیت اسیر این سنت‌ ها شده‌ اید و نمی‌ توانید از آن رهایی پیدا کنید.

قفس شکسته نشان دهنده فرصتی برای رهایی یافتن شما از مشکلات زندگی خواهد بود. اگر حیوانی درون این قفس مشاهده کنید به این معنا بوده شخصی بر روی شما کنترل خواهد داشت. حیوان وحشی درون خواب نشان دهنده سختی و مشکلات فراوانی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر