فواید پیله کرم ابریشم برای پوست

پیله کرم ابریشم از دیرباز در ساخت بهترین پارچه ها مورد استفاده قرار می گرفتند. بجز ساخت پارچه در حفظ و سلامت پوست هم نقش بسیار مهمی ایفا می کنند. پیله های ابریشم حاوی ترکیبات مفید و پروتئین های غنی هستند که در حفظ و سلامت و شادابی پوست موثر هستند. دراین مقاله ما سعی داریم شما را با فواید پیله ابریشم برای پوست آشنا کنیم.

فواید پیله کرم ابریشم برای پوست

پیله کرم ابریشم مایعی نازک و چسبناک است که از غده های بزاقی دهان کرم ترشح می شود. این مایع روی پوست سخت که دارای منافذ بسیار ریزی است منجمد می شود و به الیاف باریک و نازک ابریشم تبدیل می شود. مواد تشکیل دهنده این مایع لزج انواع مختلفی از پروتئین ها هستند که همانند صندل سفید خواص و فواید زیادی برای پوست و زیبایی دارد. اگر شما می خواهید با فواید و مزایای این محصول ارزشمند برای پوست آشنا شوید با ما همراه باشید.

فواید پیله کرم ابریشم برای پوست

این گلوله های برفی خواص شگفت انگیز و زیادی برای پوست دارند. در ادامه به فواید و مزایای فوق العاده این محصول پرطرفدار و ناشناخته اشاره خواهیم کرد.

لطافت و نرمی پوست

سریسین نوعی اسید آمینه تشکیل دهنده ساختار پروتئین است . این ترکیب از مواد ضروری برای بدن محسوب می شود. اثر گذاری پیله ابریشم در ایجاد لطافت و شادابی پوست ناشی از همین ماده است. استفاده مداوم از این محصول نرمی ولطافت را برای پوست شما به ارمغان می آورد.

تیرگی زبر شدن پوست و تمام ضایعات پوستی حاصل از قرار گیری در مقابل اشعه ماوراء بنفش خورشید با ماساژ گلوله برفی کوچک روی پوست بهبود پیدا می کنند. تحقیقات نشان می دهند که مصرف این محصول در مدت 30 روز تا 20 درصد این عوارض را کاهش می دهد.

جوان کردن پوست صورت

پاکسازی صورت از جوش و آکنه

از دیگر اثرات مثبت و مفید پیله کرم ابریشم رفع جوش و آکنه از روی پوست است. پیله ابریشم سرشار از پروتئین های مفید و موثر در درمان جوش و چربی های اضافی پوست هستند. این محصول کهن منافذ پوست را باز می کند و موجب از بین رفتن جرم های آن می شود.

یکی از ایده آل ترین روش ها در درمان و رفع جوش سرسیاه و آکنه  استفاده منظم و ماساژ پوست با این محفظه های گرد و سفید است. این ترفند ساده اثر خارق آلعاده ای در کاهش اثرات جوش روی صورت و شفاف و روشن شدن آن دارد.

لایه بردار قدرتمند

فیبروئین حاوی زنجیره ای از آمینو اسید های قوی و قدرتمندی است که اثر جادویی بر زیبایی پوست دارد. این ماده همانند یک لایه بردار طبیعی پوست عمل می کند. ماساژ صورت با این محصول پوست را به طور طبیعی و کاملا ارگانیک پاکسازی و لایه برداری می کند.

فیبروئین باعث می شود سلول های مرده از روی پوست برداشته شود. در این صورت مجالی برای تکثیر سلول های سالم پوست فراهم می شود. سایش پیله کرم ابریشم روی پوست صورت به پاکسازی و لایه برداری آن منجر می شود. فیبروئین عملکرد عالی در زدودن سلول های مرده پوست دارد. حتی قادر به از بین بردن جای جوش و لکه های پوستی نیز هست.

جوانسازی پوست

کلازن ترکیب پروتئینی است که با افزایش سن میزان تولید آن در بدن کاهش پیدا می کند. علاوه بر سن عوامل محیطی تغذیه و سبک زندگی نیز موجب ایجاد اختلال در کلاژن سازی بدن می شوند. نوشیدن زیاد قهوه مصرف الکل و سیگار از جمله مواردی هستنند که ساخت این ترکیب پروتئینی را مختل می کنند. با استفاده از پوسته های سفت و سفید رنگ پیله ابریشم می توانید به لیفت و سفید شدن پوست خود کمک کنید. استفاده از پیله کرم ابریشم موجب سالم ماندن سلول های پوست و ساخت کلاژن می شود. در نهایت پوست شما صاف و جوانتر می شود.

هرچه بیشتر از این پوسته های خشک استفاده کنید بیشتر متوجه تغییرات مثبت روی پوست خود خواهید شد زیرا ترکیبات پروتئینی موجود در پیله ابریشم تحول شگرفی روی پوست شما ایجاد می کند در دراز مدت شما از اثرات چند منظوره این محصول روی پوست صورت خود بهره مند خواهید شد.

بسته بندی پیله ابریشم

کاهش تیرگی و پف زیر چشم

تیرگی و پف زیر چشم عوارضی ناخوشایند و آزار دهنده هستند. به خصوص برای خانم ها که به زیبایی صورت و چهره خود اهمیت می دهند. دلایل زیادی باعث ایجاد پف زیر چشم می شوند. فارغ از نوع علت این عارضه استفاده از این محصول پر خاصیت در کاهش و از بین بردن آن بسیار موثر و مفید گزارش شده است.

ویتامین های A و E دو ترکیب اکسیدانی موجود در دیواره سفت و سخت محصول مورد نظر ما هستند. این ویتامین ها از نوع محلول در چربی هستند. به عبارت ساده تر مصرف بیش از حد آن ها عوارض خطرناکی برای بدن دارد. اما می توانید با استفاده از پیله ابریشم جریان خون را در این ناحیه به گردش درآورید. در نتیجه پوست اطراف چشم شما روشن و شاداب تر و با طراوت تر از قبل خواهد شد. زیرا پف زیر چشم شما با ماساژ دهی و حرکت متناوب پیله های ابریشم زیر چشم از بین رفته است.

پیله ابریشم برای لک صورت

رنگ پوست بدن ما توسط ماده ای به نام ملانین تعیین می شود. توزیع یکنواخت این ماده در سراسر بدن باعث می شود رنگ پوست ما سالم و طبیعی باشد. دلایل مختلفی ممکن است باعث ایجاد اختلال در عملکرد ملانین پوست و بروز لک های پوستی شود از جمله:

قرار گرفتن در معرض نور خورشید

قرار گرفتن طولانی مدت در معرض خورشید بدون ضد آفتاب موجب ایجاد لک پوستی می شود. در واقع پوست بدن برای دفاع خود در برابر اشعه uv خورشید ملانین بیشتری تولید می کند. طبیعی است پوست صورت بیشترین ناحیه از پوست بدن است که در مقابل نور خورشید قرار می گیرد. بنابراین میزان آسیب دیدگی آن نیز نسبت به دیگر مناطق و پوست بدن بیشتر خواهد بود.

سولاریم یا برنزه کردن پوست بدن که در برخی سالن های آرایشی انجام می شود طبق همین مکانیسم عمل می کند. این روش نیز باعث ایجاد لک پوستی می شود.

کک و مک در افرادی با پوست روشن

کک و مک اغلب در افرادی با پوست روشن چشمان آبی و موهای بلوند دیده می شود. این نوع لک پوستی از 5 سالگی و با لکه های قهوه ای روی پوست صورت شانه و نیز پشت بدن ظاهر می شود. اندازه و عمق این کک و مک ها در تابستتان بیشتر و در زمستان کمتر می شود. استفاده از پیله ابریشم جهت کاهش اثرات این عارضه فوق العاده مفید و موثر خواهد بود.

عوارض بارداری

لک های بارداری یا ملاسما شایع ترین عارضه پوستی برای خانم های باردار است. البته ممکن است این عارضه در خانم ها و آقایان مجرد نیز بروز کند. ملاسما چانه پیشانی و گونه ها را تحت تاثیر قرار می دهد . ممکن است افراد یک خانواده بدون هیچ علت مشخصی به این بیماری مبتلا شوند. حتی برخی افراد که به میزان کم در معرض نور خورشید قرار بگیرند دچار این مشکل پوستی می شوند.

پیله کرم ابریشم

تغییرات هورمونی

ایجاد اختلال در ترشح هورمون های استروژن و پروژسترون در دوران بارداری باعث ایجاد لک روی پوست می شود. اما پیله ابریشم باعث بهبود لک های پوستی شما می شود. مصرف قرص ضد بارداری و قاعدگی هم می تواند لک های پوستی ایجاد کند. دلیل آن بالا رفتن ملانین پوست در برخی نقاط بدن است .

بالا رفتن سن

لک های پیری از سنین 30 تا 40 سالگی آغاز می شود. ایم لک ها به طور معمول قهوه ای رنگ و مسطح و روی صورت و دست به اندازه یک سانتی متر ایجاد می شود.

عارضه لک پوستی بر اثر بالارفتن سن در ابتدا خطری را برای فرد ایجاد نمی کند اما با گذشت چندین سال ممکن است به یک ضایعه پوستی تبدیل شود و نیاز به درمان داشته باشد.

حال که دلایل ایجاد لکه های پوستی را دانستیم شما را با یک تکنیک ارزان سریع و فوری در درمان این عارضه آشنا می کنیم. پیله کرم ابریشم حاوی پروتئین و آمینو اسید های طبیعی هستند این ترکیبات موجب انعطاف پذیری تغذیه و کلاژن سازی پوست می شوند. سلول های مرده و لک های پوست صورت را از بین می برند و موجب درخشندگی شفافیت و روشن شدن آن می شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر