شوک بزرگ مبینا به تکواندوی اسپانیا

اسپانیا بعد از ۱۲ سال نتوانست در رقابت‌های تکواندوی المپیک به مدال دست یابد. مهمترین امید اسپانیا را مبینا نعمت‌زاده از بین برد.

شوک بزرگ مبینا به تکواندوی اسپانیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیروز سیسیلیا کاسترو در دور یک هشتم نهایی تکواندوی المپیک حذف شد و او آخرین تکواندوکار اسپانیایی در مسابقات بود. به این ترتیب اسپانیا بدون مدال بازی‌ها را ترک کرد که از المپیک لندن بی سابقه بود.

به نقل از ورزش سه تکواندوی اسپانیا از بازی‌های لندن در سال 2012 همواره روی سکوی المپیک قرار داشت. در آن رویداد، طلای جوئل گونزالس و نقره‌های نیکو گارسیا و بریژیت یاگوئه مسیر موفقیت‌آمیزی را در المپیک باز کردند که تا پاریس ادامه داشت اما دیروز اسپانیا با حذف سیسیلیا کاسترو در وزن 67- کیلوگرم در دور اول، از پاریس خداحافظی کرد و برای اولین بار پس از 12 سال، به مدال نرسید.

مارکا امروز نوشت که همه امیدهای اسپانیا برای مدال به آدریانا سرزو در وزن 49- کیلوگرم و آدریان ویسنته در وزن 58- کیلوگرم در روز اول مسابقات بود. شماره 2 رنکینگ جهانی و نقره توکیو 2020، در مرحله یک چهارم نهایی به طور غیرمنتظره‌ای مقابل مبینا نعمت زاده، تکواندوکار ایرانی، در دو راند شکست خورد. سرزو بعد از بازی در شوک بود، همچنین ملت اسپانیا.

ویسنته نیز در مرحله یک چهارم نهایی مغلوب گاشم ماگومدوف شد، اما از آنجایی که رقیبش به فینال راه یافت، وارد مرحله پلی آف شد. او با پیروزی مقابل جک وولی ایرلندی اولین گام را به سوی برنز برداشت. اما در مسابقه مدال مغلوب محمد جندوبی شد.

خاویر پرز پولو نیز تا مرز برنز المپیک رفت ولی به رنک یک دنیا باخت. در مبارزه برای برنز، دو اشتباه مقابل ادیوال پونتس برزیلی در دور سوم و پایانی به رؤیای او برای صعود به سکو پایان داد.

سپس همه نگاه‌ها به سیسیلیا کاسترو، آخرین امید برای دست خالی نماندن در بازی‌ها بود. ورزشکار مادریدی در مرحله یک هشتم نهایی مقابل ایا شهاتا مصری به میدان رفت که با نتیجه 2-1 شکست خورد.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر