توصیه سفارت ایران در مسقط به هموطنان ایرانی در عمان

سفارت ایران در مسقط به هموطنان ایرانی توصیه کرد، در صورتی‌که قصد مسافرت، اقامت و یا تجارت در عمان را دارند، از هرگونه مراجعه به افراد ناشناس و نامطمئن به منظور اخذ اطلاعات، مشاوره و یا کمک اداری، خودداری کنند.

توصیه سفارت ایران در مسقط به هموطنان ایرانی در عمان

به گزارش خبرآنلاین سفارت جمهوری اسلامی ایران ایران در عمان در بیانیه‌ای خطاب به ایرانیانی که قصد مسافرت، اقامت و یا تجارت در عمان را دارند، توصیه کرد «از هر گونه مراجعه به افراد ناشناس و نامطمئن به منظور اخذ اطلاعات، مشاوره و یا کمک اداری، خودداری کنند».

در این بیانیه آمده است: «متاسفانه بعضا افرادی که فاقد مجوز برای چنین خدماتی هستند، با ادعای کارسازی، تسریع در امور اداری و یا گرفتن اقامت، ثبت شرکت و...، مبالغ هنگفتی را از متقاضیان دریافت می‌کنند و خدمات لازم را ارائه نمی‌دهند؛ لذا پیگیری امور و اخذ اطلاعات از مجاری رسمی و قانونی، مانع از سوء استفاده‌های احتمالی خواهد شد».

سفارت ایران اعلام کرده متقاضیان می‌توانند به منظور دسترسی به اطلاعات لازم، به سایت این نمایندگی و یا سایت‌های رسمی دولت عمان به وبگاه سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط به نشانی الکترونیکی  http://muscat.mfa.ir، وبگاه دولت عمان به نشانی http://omanportal.gov.om و وبگاه وزارت صنعت، تجارت و توسعه سرمایه‌گذاری عمان به نشانی  www.business.gov.om مراجعه کنند.

311311

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر