تامین و توزیع بیش از ۱۰ میلیون لیتر نفت گاز در بخش کشاورزی شهرستان دهگلان

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان در دیدار با فرماندار شهرستان دهگلان، ضمن معارفه محمد حامد جهانبخش به عنوان رئیس ناحیه دهگلان، برنامه های منطقه کردستان را در سطح این شهرستان جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تبیین و اظهار امیدواری کرد : باتعامل و همکاری فرمانداری با پخش منطقه کردستان در راستای سوخت رسانی مطلوب ،افزایش زیرساخت های سو ...

تامین و توزیع بیش از 10 میلیون لیتر نفت گاز در بخش کشاورزی شهرستان دهگلان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، جهانبخش نوکانی با اشاره به شرایط ناحیه دهگلان از لحاظ فعالیتهای کشاورزی و وجود صنایع مختلف به میزان سوخت  تامین و توزیع شده در ناحیه اشاره و افزود: در چهار ماهه نخست سال جاری  10 میلیون و سیصد هزار لیتر نفتگاز در بین بهره برداران  بخش کشاورزی شهرستان توزیع شده است.

نوکانی سپس به فعالیت 4100 دستگاه تراکتور و کمباین در سطح شهرستان اشاره کرد و اظهارداشت: با استفاده از زیرساخت های الکترونیکی توزیع سوخت بخش کشاورزی شهرستان به صورت الکترونیکی بوده و سهمیه تخصیص یافته به این بخش نیز درابتدای هرسال مشخص و به جهاد کشاورزی استان اعلام می شود.

وی در ادامه توسعه زیرساخت های الکترونیک جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان ،تحقق دولت الکترونیک ،کاهش تردد ارباب رجوع و تحقق حقوق شهروندی را از برنامه های منطقه عنوان و افزود :توزیع الکترونیک نفت سفید ،توزیع الکترونیکی نفتگازبخش کشاورزی ،توزیع الکترونیک گاز مایع و... از این جمله اقدامات می باشد.

فرماندار شهرستان دهگلان نیز در این دیدار با بیان نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با فعالیت و اقدامات صورت گرفته از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان بویژه تامین و توزیع سوخت بخش کشاورزی  ،ارسال و ذخیره سازی سوخت روستاها،فعالیت مطلوب مجاری عرضه و..... از عملکرد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان تشکر وقدردانی کرد.

معتصمی تامین سوخت مورد نیاز بخش های کشاورزی ،صنایع و حمل ونقل را بسیار با اهمیت عنوان و افزود :شهرستان دهگلان در زمینه کشاورزی یکی ازقطب های استان می باشد که تامین و توزیع سوخت بخش کشاورزی در دستیابی به برنامه های  این بخش نقش بسزایی خواهد داشت.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر