آیفون ایر؛ گوشی جدید و متفاوت اپل / عکس

آیفون ۱۷ ایر با طراحی باریک و نوآورانه‌ای که توجه بسیاری را به خود جلب کرده، در راه است. «مارک گرمن»، تحلیلگر معروف بلومبرگ، در آخرین خبرنامه خود جزئیاتی از این مدل جدید را که به عنوان «آیفون ۱۷ ایر» نیز شناخته می‌شود، فاش کرده است.

آیفون ایر؛ گوشی جدید و متفاوت اپل / عکس

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از دیجیاتو، این مدل باریک قرار است مدلی بین آیفون 17 استاندارد و آیفون 17 پرو قرار گیرد و به کاربرانی که به دنبال آیفونی با ظاهر شیک‌تر از مدل‌های معمولی هستند اما نیاز به عملکرد و ویژگی‌های پیشرفته مدل پرو ندارند، پیشنهاد می‌شود.

این اولین بار نیست که اپل به فکر اضافه‌کردن مدلی جدید به خط تولید آیفون‌های خود می‌افتد. اپل در سال 2020 با معرفی آیفون 12 مینی تلاش کرد مدلی کوچک‌تر و متفاوت از آیفون‌های اصلی خود ارائه دهد، اما این مدل نتوانست به موفقیت مورد انتظار برسد و در نهایت جای خود را به آیفون 14 پلاس داد که آن هم نتوانست بازار را به اندازه کافی جذب کند. حال، اپل با معرفی آیفون 17 ایر به دنبال ایجاد تغییرات جدیدی است تا بتواند بازاریابی بهتری داشته باشد.

عکس ؛ آیفون ایر؛ گوشی جدید و متفاوت اپل

طبق گفته‌های گرمن، آیفون 17 ایر دارای ویژگی‌هایی چون جزیره پویا کوچک‌تر، بدنه‌ای از جنس آلومینیوم، صفحه نمایشی کوچکتر (6.6 اینچ) نسبت به مدل‌های پلاس و دوربینی ساده‌تر است. این ترکیب باعث می‌شود که آیفون 17 ایر، یک مدل میانه بین مدل‌های پایه و پرو باشد که به کاربرانی که به دنبال ظاهری جذاب‌تر با قابلیت‌های پایه هستند، پاسخ دهد.

گرمن همچنین پیش‌بینی می‌کند که آیفون 17 ایر موفقیتی بیشتر از مدل‌های مینی و پلاس قبلی خواهد داشت و می‌تواند رشد معناداری برای اپل در سال 2025 به ارمغان بیاورد. در ادامه این تحلیل، خبرنگار بلومبرگ به برنامه‌های آینده اپل نیز اشاره می‌کند. او معتقد است که اپل درحال کار بر روی مدل «اولترا» آیفون است که می‌تواند ویژگی‌های مدل پرو را در یک بدنه باریک‌تر جای دهد. البته این پروژه احتمالاً تا سال 2027 به نتیجه نخواهد رسید.

از سوی دیگر، گرمن از احتمال تولید آیفون تاشو نیز خبر می‌دهد، اگرچه به گفته او، اولویت اپل درحال‌حاضر بر روی تولید یک آیپد تاشو است که احتمالاً زودتر از آیفون تاشو به بازار عرضه خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که آیفون SE 4 نیز در اوایل سال 2025 با نمایشگر OLED بزرگ‌تر و ویژگی‌های هوشمند اپل به بازار عرضه شود.

5858

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر