دستگیری ۴ گروه متخلف محیط زیستی صید ماهی و زنده گیری پرندگان

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سلسله از دستگیری چهار گروه متخلف محیط زیستی صید غیرمجاز ماهی و زنده گیری پرندگان و کشف و ضبط دو قبضه اسلحه از متخلفین توسط نیروهای یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان خبر داد.

دستگیری 4 گروه متخلف محیط زیستی صید ماهی و زنده گیری پرندگان

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، علیرضا رحیمی در این خصوص گفت: در پی گشت و کنترل نیروهای یگان حفاظت محیط زیست این اداره در سطح حوزه استحفاظی شهرستان و حوزه های آبی، موفق شدند چهار گروه متخلف محیط زیستی را دستگیر کنند. 


وی افزود: دو گروه از این متخلفین که بر خلاف قوانین و مقررات شکار و صید اقدام به زنده گیری غیر مجاز تعدادی پرنده تزئینی (سهره طلایی) نموده بودند و یک گروه دیگر نیز که در سطح حوزه‌های آبی شهرستان با استفاده از مولد برق و تور ماهیگیری اقدام به صید غیر مجاز تعدادی ماهی کرده بودند به همراه سایر ادوات شکار و صید، دستگیر شدند. 

رحیمی اظهار داشت: همچنین در ادامه گشت و کنترل، محیط‌بانان این شهرستان به یک گروه دیگر از متخلفین برخورد کرده که پس از شناسایی موفق به دستگیری آن‌ها (قبل از هر گونه اقدام به شکار) شدند و دو قبضه اسلحه از این گروه کشف و ضبط نمودند. 

رحیمی گفت: پرونده این متخلفین پس از تنظیم صورتجلسه تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع گردید و ادوات کشف شده از آنها تا پایان صدور رأی قطعی به صورت امانی نزد این اداره باقی می‌ماند. 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سلسله، از دوستداران محیط زیست درخواست نمود در صورت مشاهده هر گونه تخلفات زیست محیطی با سامانه شبانه روزی 1540 تماس حاصل نمایند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر