نیمکت شمس آذر باز هم به دقیقی رسید

سعید دقیقی سرمربی سابق شمس آذر قزوین باردیگر هدایت این تیم را در لیگ برتر فوتبال برعهده گرفت.

نیمکت شمس آذر باز هم به دقیقی رسید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سعید دقیقی پس از استعفاء از هدایت قوی سپید انزلی برای چندمین بار سرمربی شمس آذر قزوین شد.

دقیقی که پس از پایان لیگ بیست و سوم به بهانه مشکلات مالی و نبود امکانات لازم راهی ملوان شده بود چندان در این تیم دوام نیاورد و زمانی که دید اوضاع انزلی‌چی‌ها بهتر از شمس آذر نیست بار دیگر به تیم سابق خود بازگشت.

آقای رفت و برگشت ها در نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم هم راهی دیار کویر شده بود تا هدایت مس رفسنجان را عهده دار شود که پس از چند روز تمرین با این تیم دوباره به شهر خود برگشت تا یشمی پوشان را تمرین دهد.

به نظر می رسد رفت و آمدهای این سرمربی به شمس آذر اپیدمی شده و همان ماجرای مس رفسنجان درمورد ملوان هم تکرار شد تا دقیقی بازهم روی نیمکت شمس آذر بنشیند.

در آن سو هم مازیار زارع مهر امضای قراردادش با شمس آذر خشک نشده به بهانه مشکلات مالی و عدم گرفتن بازیکنان مدنظرش عطای کار را به لقایش بخشید تا باردیگر از تیم سابقش ملوان سردربیاورد و سرنوشتی مشابه سرنوشت دقیقی را دنبال کند.

در واقع سرمربیان دو تیم ملوان و شمس آذر پس از مدت زمان اندکی به تیم های خود برگشتند تا هردو در شهرهای خودشان مربیگری کنند.

اتفاقی که یک هفته مانده به آغاز رقابت‌ها می تواند آسیب بزرگی به این تیم ها بزند.

البته تمرینات شمس آذر پس از معرفی دقیقی به عنوان رهبر کادر فنی این تیم عصر روز یکشنبه 21مرداد برگزار شد تا این تیم مهیای رقابت با استقلال در هفته نخست شود.

نیمکت شمس آذر باز هم به دقیقی رسید

این بازی ساعت 19 و 30دقیقه جمعه 26مردادماه در ورزشگاه 15هزارنفری سردار آزادگان قزوین برگزار خواهد شد. 

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر