تجلیل از حاج صادق آهنگران مداح دفاع مقدس در میبد

در شب شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها جمعی از ذاکران و مداحان اهل بیت استان و شهرستان میبد گردهم آمدند و با حضور استاندار یزد و جمعی از مسئولین از حاج صادق آهنگران ذاکر و پیرغلام انقلابی و امام حسینی تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از حاج صادق آهنگران مداح دفاع مقدس در میبد

به گزارش خبرآنلاین از یزد، حجت الاسلام نجیمی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در مراسم شب شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها با حضور جمعی از مداحان اهل بیت استان یزد و شهرستان میبد گفت : امسال محرم بسیار خوبی در سطح استان داشتیم و هیئت های مذهبی و نوحه خوان ها بهترین مضامین خود را در مقام امام حسین (ع) به اجرا گذاشتند .
حجت الاسلام نجیمی افزود : امیدواریم همانطورکه در مداحی و نوحه سرایی زبانزد هستیم بتوانیم از بستر محبت به امام حسین و اهل بیت در تمام حوزه های اجتماعی و فرهنگی از ظرفیت های که داریم در رشد و تعالی فرهنگ ملی و مذهبی بهره ببریم و قدردان همه کسانی باشیم که در نشر قرآن و اهل بیت تلاش می کنند  .
فاطمی استاندار هم تجلیل از حاج صادق آهنگران ذاکر و پیرغلام انقلابی و امام حسینی در میبد را اقدامی ارزنده خواند و گفت : ما قدردان این مداح انقلابی و دفاع مقدسی هستیم و انشالله نوای امام حسینی همیشه برجغرافیای ایران زمین و یزد حسینیه ایران طنین انداز شود.
حاج صادق آهنگران هم  گفت: درسی که از امام رحمه الله علیه و بعد از آن در هشت سال دفاع مقدس و از شهیدانی چون حاج قاسم و شهید همت و کاظمی ها گرفتند در این مسیر در حرکتند .
آهنگران افزود : امروز در مسیری که به سمت ظهور است ؛ خداوند به ذاکرین و  مداحان اهل بیت درجه و مقامی داده است که دراین مقطع زمانی هوشیارانه در این مسیر حرکت کنند .
وی تصریح کرد : نوجوانان و جوانان باید قدر بداند که دراین زمان واقع شدند و با نگاه به تاریخ و زندگی شهداء ، ادامه دهنده راه شهدا باشند و با مطالعه و هوشمندی ، فریب تهاجم فرهنگی شیطان بزرگ امریکا و دشمن را نخورند .
آهنگران نزدیک شدن به قله در کلام مقام معظم رهبری را همان نزدیک شدن به ظهور عنوان کرد و گفت : همه مداحان و کسانی که قلمی دارند باید دراشعار و مجالس و سخنرانی های خود با حفظ اخلاق و تقوا ، مسائل انقلاب و نظام را تبین کنند تا به سرمنزل مقصود برسیم .
دراین مراسم که فاطمی استاندار و کریمی مدیرکل صداوسیمای استان هم حضور داشتند،  از حاج صادق آهنگران و تعدادی از ذاکران  و مداحان اهل بیت تجلیل شد .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر