تعیین هدف ۹ هزار همتی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در برنامه‌ریزی ۵ ساله

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، گفت: ظرفیت بازار خدمات بسیار قابل توجه بوده و این حوزه فرصت بسیار مناسبی برای توسعه کسب و کارهای تجارت الکترونیکی است.

تعیین هدف 9 هزار همتی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در برنامه‌ریزی 5 ساله

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، امین کلاهدوزان، رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، گفت: هدف اصلی و اساسی جلسات با کسب و کارها و فعالین زیست‌بوم تجارت الکترونیکی، تعامل و مشارکت بخش‌های خصوصی در تنظیم‌گری مطلوب این حوزه در کشور است.

برنامه ریزی 5 ساله برای تحقق اهداف زیست بوم

وی در ادامه افزود: برنامه‌ریزی برای رشد سه برابری ارزش معاملات تجارت الکترونیکی در پایان برنامه 5 سال مرکز صورت گرفته است و امیدواریم هدف 9 هزار همتی تعیین شده، محقق گردد.

تفاوت در شیوه تعامل با سکوها و بسترهای تجارت الکترونیکی

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اشاره به شیوه تعامل با سکوها و بسترهای تجارت الکترونیکی، تصریح کرد: باید نوع نگاه و تعامل با درگاه‌ها و بسترها متفاوت باشد چراکه نوع عملکرد آن‌ها به نسبت سایر عرضه‌کنندگان و شرکت‌های تجارت الکترونیکی متفاوت است.

تسهیل‌گری برای امور مردم

وی در ادامه با اشاره به تسهیل‌گری مطلوب در حوزه ارائه خدمات به مردم، گفت: بازار خدمات و سکوهای فعال در این حوزه، تسهیل‌گری قابل توجهی برای امور مردم دارند و از مدل‌های سنتی عبور کرده و با شفافیت و سرعت عمل بالا، خدمت با کیفیت به مردم ارائه می‌دهند.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در پایان، تصریح کرد: تسهیل امور مردم و توسعه ظرفیت‌های کسب و کارهای تجارت الکترونیکی برای ارائه خدمات با کیفیت، راهبردهای مهم و اساسی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی بوده که به‌صورت ویژه در حال اجرا و اقدام است.

227227

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان