کواکبیان: ظریف توقع بیشتری از لیست وزرای پیشنهادی داشت/ شاید ظریف فداکاری کرده باشد/ ما هم به کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم انتقاد داریم

دبیرکل حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه ممکن است یک سری انتقادات وارد باشد همان طور که خود ما داریم، اظهار داشت: من خیلی تمایل داشتم یکی از برادران اهل سنت نیز جزو وزرا باشند یا اینکه جوانگرایی رعایت شود و سن کابینه پایین‌تر باشد

کواکبیان: ظریف توقع بیشتری از لیست وزرای پیشنهادی داشت/ شاید ظریف فداکاری کرده باشد/ ما هم به کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم انتقاد داریم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم‌سالاری، در گفتگویی اظهار داشت: آقای ظریف انصافاً خیلی در انتخابات خیلی زحمت کشید و در شهرهای مختلف و استان‌های مختلف حضور فعالی داشت. آقای ظریف 450 نفر در 30 کمیته 15 نفره جمع کرد و ریاست آنها را هم خودش برعهده داشت.

بنابر روایت دانشجو، وی در ادامه تاکید کرد: طبیعتا انتظار این بود که دستاورد آن کمیته‌ها نمود بیشتری در لیست پیشنهادی وزرا داشته باشد؛ به قول بعضی‌ها دولت مطلوب نشد ولی دولت مقدور شد.آقای ظریف شاید توقعش بیشتر و بهتر از این بود. من فکر می‌کنم که همان طوری که در نامه آقای ظریف آمده، او از آقای پزشکیان حمایت می‌کند. همچنین بعضی ها به نام دکتر ظریف می‌خواستند دولت پزشکیان را مورد هجمه قرار بدهند شاید آقای ظریف اینجا فداکاری هم کرده باشد.

او ادامه داد: تفسیر دولت وفاق ملی جای بحث دارد. زمانی یک دولتی منسجم و یکدست است ولی در راستای وفاق ملی می خواهد عمل کند یعنی همه جریانات سیاسی و جناح بندی ها را در بر می‌گیرد، اما یک موقع می گوییم از همه جناح ها و گروه های سیاسی باید در دولت باشند تا بگوییم در راستای وفاق ملی است.

همچنین کواکبیان، درخصوص لیست وزرای پیشنهادی اظهار داشت: آقای پزشکیان بین این دو تا مفهوم، یک راه میانه‌ای را انتخاب کرده است. او تلاش کرده که تقریبا از تمامی جناح ها در دولت باشند و هم اینکه بدون گرایش خاص جناحی سیاسی به ملت خدمت کرده و در راستای وفاق ملی عمل کند. ممکن است یک سری انتقادات وارد باشد همان طور که خود ما داریم. مثلا من خیلی تمایل داشتم یکی از برادران اهل سنت نیز جزو وزرا باشند یا اینکه جوانگرایی رعایت شود و سن کابینه پایین تر باشد نه اینکه میانگین 60 سال باشد.

او در پایان تاکید کرد: انتقادات درست است و باید جدی گرفته شود ولی اول کار است و باید همه به دولت کمک کنند. مجلس شورای اسلامی به نظر می رسد به وزرای کابینه رای داده و دولت را معطل نکند.

29219
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان