جزئیاتی از نحوه هدایت حماس توسط السنوار

منابعی در حماس می‌گویند تنها افراد مورد اعتماد از مکان رئیس دفتر سیاسی این جنبش اطلاع دارند و بین او و افراد دیگر ارتباط برقرار می‌کنند.

جزئیاتی از نحوه هدایت حماس توسط السنوار

به گزارش خبرآنلاین از ایسنا، منابعی در حماس می‌گویند تنها افراد مورد اعتماد از مکان «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی این جنبش اطلاع دارند و در صورت لزوم بین او و بقیه رهبری جنبش ارتباط برقرار می‌کنند.

یک منبع برجسته حماس به روزنامه سعودی الشرق الاوسط گفت: پس از ایجاد یک وضعیت امنیتی خاص، السنوار توانست مکالمات تلفنی داشته باشد.

این منبع گفت: «السنوار در جریان بسیاری از تحولات بود و حضور داشت و هر 2 هفته یک‌بار و گاهی ماهی یک‌بار دستورالعمل‌ها را به مسؤولان جنبش ابلاغ می‌کرد.»

او می‌گوید اطلاعات به صورت دست‌نویس و گاهی چاپ شده و با امضای او تحویل داده می‌شد، اما هیچ‌کس نمی‌داند چگونه منتقل می‌شوند.

منابع احتمال دادند که او به انتقال دستی اطلاعات به صورت کاملا محرمانه از فردی به فرد دیگر تکیه کرده است.

رژیم صهیونیستی قبلا از طریق بیش از یک مقام و افسر با اطمینان از حضور السنوار در خان یونس و تونل‌های آن صحبت کرده است. این رژیم در عملیاتی که هنوز ادامه دارد، تعقیب او را تا رفح گسترش داد.

رسانه‌ها می‌گویند تعقیب السنوار توسط رژیم صهیونیستی، همراه با بسیاری از رهبران سیاسی و نظامی جنبش حماس، نشان دهنده یک شکست اطلاعاتی سخت برای این رژیم است که سؤالاتی را در مورد محل اختفای او ایجاد کرد.

این یک سوال چالش برانگیز است که چگونه او توانست در پرتو جنگ ویرانگری که هر منطقه‌ای در نوار غزه را در زیر و بالای زمین تحت تأثیر قرار داد، از دید صهیونیست‌ها پنهان شود.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان