یک وزیرخارجه اروپایی از حق ایران برای حمله به اسرائیل حمایت کرد

وزیر امورخارجه ایتالیا پس از گفت‌وگوی تلفنی خود با سرپرست وزارت امورخارجه ایران خاطرنشان کرد ایران بر حق خود برای پاسخ به ترور رهبر سیاسی حماس تاکید کرده است.

یک وزیرخارجه اروپایی از حق ایران برای حمله به اسرائیل حمایت کرد

به گزارش خبرآنلاین آنتونیو تایانی، وزیر امورخارجه ایتالیا در یک گفت‌وگوی تلفنی با علی باقری کنی، سرپرست وزارت امورخارجه ایران خواستار خویشتن‌داری تهران در پاسخ به اقدام رژیم صهیونیستی شد تا «از به خطر افتادن امیدها برای برقراری صلح در منطقه» جلوگیری شود.

به نقل از ایسنا وزیر امورخارجه ایتالیا همچنین پس از این گفت‌وگوی طولانی که در جریان سفرش به لوکارنوی سوئیس انجام شد، در جمع خبرنگاران گفت، ایران بار دیگر بر حق خود برای پاسخ به ترور اسماعیل هنیه، رهبر سیاسی حماس در تهران و فواد شکر، یکی از رهبران حزب‌الله در بیروت تاکید کرده است.

تایانی تصریح کرد: من نیم ساعت تلفنی با سرپرست وزارت امورخارجه ایران گفت‌وگو کردم و دوباره درخواست خود را برای احتیاط مطرح کردم.

وی ادامه داد: از سوی وزیر ایران در پاسخ، موضع قاطعانه‌ای وجود داشت؛ او بر حق ایران برای واکنش به حمله به خاک ایران و کنسولگری آن در دمشق تاکید کرد.

وزیر امورخارجه ایتالیا اظهار داشت: ما تاکید کرده‌ایم که ثبات در خاورمیانه برای همه ضروری است، امیدوارم فراخوان ما برای میانه‌روی شنیده شود.

311311

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر